Gjest Lykkeliten2 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 hvor mange store håndklær kan man vaske på engang i en 5kg maskin? er det den tørre klesverkten eller den våte som gjelderr? håper noen kan hjelpe meg. Det er jo plass til mange store håndklær (5 eller noe) i maskinen, men blir det for trangt? føler meg plutselig litt lost..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg putter inni det jeg får plass til med litt luft på toppen og sånn sett så får jeg vel i 5-6 store badehåndklær eller noen store og noen små... Det må jo være tørrvekt de går utfra uansett - hvordan vet vel jeg hva et vannfylt hånkle veier, liksom )
#Ariadne# Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 da jeg kjøpte ny vaskemaskin sa de i butikke at en ikke klarer å fylle maskinen så full at det overskrider kg kapasiteten.. så bare fyll på til det er fult fikk jeg beskjed om =)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Det må ha vært en rar butikkansatt som anbefaler det. Greit at du ikke kan ødelegge maskinen, men klærne blir ikke skikkelig rene hvis du trykker helt fullt med klær. Jeg anbefaler en luftlomme på størrelse med knyttehånden over klærne.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 jeg lurer også på om det gjelder tørrt eller vått. men når jeg stapper maskinen min helt full så sitter det igjen vaskepulver rester på klærne, hvite streker og merker.
dama Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 fyll maskinen 3/4 del... da risikerer du ikke å måtte kjøre den en gang til for å få det rent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå