Gå til innhold

Flere som lekker fra brystene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynnte dere å "lekke"??? Jeg har hatt bitte små lekasjer hele svangerskapet... men nå de siste to ukene har det virkelig begynnt å renne mer. Setter flekker på lakenet og selvfølgelig i bh'ene... blir dette bare værre og værre inn mot fødselen? og etter fødselen da? kommer jeg til å fortsette å lekke da? Også sikkert et dumt spørsmål... kan man gjøre noe for å stoppe det, eller begrense det??

Er forøvrig i min 30. uke nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte også å lekke rundt uke 30. Spesiellt om kvelden/natten. Måtte legge et beskyttende underlag i senge min for å skåne madrassen. Jordmoren min sa bare at jeg ikke måtte stimulere dem og ta så mye på dem. Det er det eneste rådet jeg har fått. Det er jo ikke uvanlig å ha det sånn heller heldigvis. Det har for min del ikke blitt værre nærmere fødselen (jeg er i uke 40 nå...)

Skrevet

Godt å høre at det ikke ble værre ihvertfall :) Da får vi prøve oss på et underlag i senga og krysse fingrene for at prosuksjonen ikke tar helt av ;)

Skrevet

Jeg har hørt at det lekker for du ikke har beskyttelse på dvs bh osv.. jeg lekker også litt av og til, men mest på natten når jeg ikke har noe forran brystene

Skrevet

det kan nok stemme det... for det lekker ihvertfall mye er om natta enn om dagen. Men orker ikke sove med bh... ihvertfall ikke før jeg må ;)

Skrevet

Hos meg startet det i uke 25, og jeg synes det er blitt mer særlig siste to ukene. Er i uke 39 nå.

Skrevet

Jeg begynte å lekke i uke 20 jeg.. Det var ikke mye altså, men jeg lakk ;p Nå er jeg i uke 37 og lekker en god del mer..

Skrevet

Jeg begynte å lekke i uke 28 ca.

Har bare blitt mer etterhvert.. :) Er 34+3 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...