melkekua™ Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hvordan gikk det med date'n til datteren din? ) Ble litt nysgjerrig siden hun trodde det ble snakk om frieri.
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Hun ble skuffet, stakkars. Men hun fikk et pent gullsmykke. Det var ring han hadde ymtet med, så derfor hadde hun så store forventinger. Men hun er jo veldig ung, så dette får hun bare ta det med ro med. Ikke sikkert italienere har samme skikken som alle andre? Ikke vet jeg. De har jo planlagt en fremtid sammen, så hun får bare ta det med ro, sa jeg til henne. =o)
melkekua™ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Det skjønner jeg, men et pent gullsmykke er jo er jo et skritt i riktig retning ) Å ta det med ro høres ut som en god plan ;o)
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Ja, det er jo en fin ting å få, og ikke noe mindre romantisk egentlig.
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 har ikke fått dette med meg,hvor gammel er hun?
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 da er det jo fare for at du blir bestemor....hehe... var det litt slemt sagt? så koselig å få feire 20årsdagen med den du er gla i:)
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har vært bestemor siden i fjor, da ;o) Har en gift sønn på nesten 24 år,som har en vakker baby. På hennes alder hadde jeg 2 barn, men hun kommer til å vente noen år med det. Det vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå