Gå til innhold

Håper ikke jeg har gjort noe dumt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen tidlig skal jeg på ordinær ultralyd, noe jeg gleder meg kjempe mye til. Men så har jeg også invitert hele familien (besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkel, pluss et fadderpar) til bursdagsfeiring for sønnen vår som ble 5 år for noen dager siden. Han har hatt barneselskap, men ville også ha familien og faddrene, og i morgen var liksom dagen som passet best.

Men tenk hvis jeg får dårlige nyheter på ul? Da sliter jeg litt... for det kommer til å bli fryktelig kjipt å ha så mange her og skal feire bursdagselskap, om jeg skal gå rundt å bære på dårlige nyheter ang. barnet i magen.

Uff, håper alt går bra, og krysser fingre for at det blir en fin dag i morra!

Dette har jeg ikke tenkt på før, noe jeg plutselig kom på nå. Uff, nå gleder jeg meg plutselig ikke så mye lengre til ultralyden :-( Har liksom tatt for gitt at alt skal gå bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det går helt fint!!!!! Det er jo mye større sannsynlighet for at det går bra, og man kan jo ikke planlegge for at det ikke skal gå bra...:) Lykke til!!

Skrevet

Ja, du har nok helt rett. Mest sansynlig går det vel bra. Jeg har vært gravid 3 ganger, og aldri mistet eller hatt noen komplikasjoner, så jeg er redd jeg tar det litt for gitt, at det skal gå like bra denne gangen.

For man vet jo aldri. Også tenkte jeg at det kanskje var litt dumt å ha selskap med så mange folk her samme dagen, tilfelle noe skulle skje.

Men OM jeg skulle være så uheldig å få dårlige nyheter, så får jeg i værste fall avlyse selskapet, eller utsette det. Eller rett og slett sette på et falskt smil, og late som ingenting...he, he :-)

Skrevet

Det går nok fint, hvorfor skulle det ikke det?? Men jeg skjønner at man får litt angst når dagen for UL plutselig er der, husker jeg fikk det selv.

Gled deg til både UL og birsdagsfeiring i morgen du, nå får du jo fine bilder av lillebror/søster å vise frem til gjestene også :) Lykke til da!

Skrevet

Man må jo tenke positivt. jeg er litt i samme situasjon. Jeg skal på ordinær ultralyd om 12 dager, på min egen bursdag, så er det hjem for å "feire" dagen etterpå.

Satser på at alt går bra. Som sagt, man må jo tenke positivt.

Skrevet

Tusen takk for det :-)

Ja, det blir jo kjekt å få ta med bilder hjem og vise rundt til gjestene da :-) Og kanskje fortelle om det blir gutt eller jente, om vi er så heldige å få vite det denne gangen :-)

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det. Selv så gleder jeg meg veldig i forkant til ultralyd, men når jeg ligge der å venter på at jordmora skal komme inn blir jeg fryktelig nervøs. Mange tanker som svirrer rundt i hodet. Tror det er vanlig å tenke slik, klart man er bekymra for den lille i magen. Men du har vel begynt å kjent liv inni der nå ? Hvis du har det så er jo disse sparkene veldig betryggende da:)

Ønsker deg lykke til, tenk positivt. Det påvirker barnet ditt også vettu :)

Skrevet

Ja, jeg har såvidt begynt å kjenne litt liv. Har kjent liv i dag, så det er jo betryggende, ja :-)

Det går helt sikkert fint!

Gleder meg mest, da! Selv om det er litt skummelt og..he, he !

Skrevet

Kjempe koselig at du lar så mange ta del i graviditeten. Det samler familien. Lyke til. Tror ikke du bør bekymre deg.

Skrevet

Hei igjen!

Du må fortelle hvordan ultralyden gikk etterpå da:D:D Vil dere vite kjønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...