Gå til innhold

Skriver dere ønskeliste til familie/venner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt inn en god del, men er da mye igjen....

Tenkte kanskje jeg skulle skrivd en liste, er så lei å få samme ting eller noe jeg har fra før... også må en ut å bytte og ordne...

Bare lurte på om det var en smart tanke=) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å lage meg en liten liste ja, jeg har det meste men de ønsker jo å kjøpe noe så det er alltids noe jeg kan ønske meg :)

Skrevet

Ja tenkte det må være lettere enn at de skal finne ut selv hva vi trenger...

Klart morsomt med overraskelser=)

Skrevet

Neeei, men om noen spør direkte skal de da få svar. Noen har spurt meg hvilke størrelse på klær jeg ønsker meg, og det er jo greit...

Skrevet

Har ikke skrevet noen liste, men om noen spør skal de få svar. Har en gutt fra før, og vi vet ikke hva vi får denne gangen (heller). Alltid kjekt med litt klær, og kan jo hende vi får behov for noe litt mer jentete enn det vi har fra før.

Alt utstyr er på plass, unntatt babycall som jeg av en eller annen grunn ikke kjøpte sist. Så dersom noen har lyst til å spandere en litt dyrere ting, så skal de få det tipset. Sist gang kjøpte besteforeldrene barnevogn, og det var jo kjekt :)

Skrevet

jeg har skrevet en liten liste til mamma. vi har jo altfor mye klær og alt annet sånne småting, men mangler babycall, vippestol (hvis vi skal ha det da..), trappegrind og lekegrind.. så jeg har sagt til mamma at jeg ønsker meg det.. øsnker meg også videokamera! men det er kanskje litt dyrt.. har allerede fått 5000kr av henne til vogn.. :)

Skrevet

Nei, vi skriver ikke ønskeliste.

Om noen spør får de svar på div ting vi kunne trenge, eller hvilken størrelse på klær som hadde vert kjekt å ha. Hadde følt meg ganske frekk om jeg skulle kopiert opp en liste å distribuert liksom. Nei, hadde jeg fått en sånn liste av noen andre hadde jeg mistet gleden av å finne en presang til de.

Skrevet

Nei, jeg skal iallefall ikke skrive noen liste! :P Fikk ikke så mye til første barnet, fikk noen klær her og der, og så penger av svigerforeldrene mine, fikk ikke så mye annet... Tror ikke jeg fikk noe særlig av mine egne foreldre, litt dumt å gi dem en liste over hva vi trenger når de egentlig ikke har tenkt å gi noe! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...