Gå til innhold

Hæ åssen kan dette stemme da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen her om dagen og hun mente siden jeg hadde siste mens den 15 mai så da ville jeg ha termin den 20 februar men jeg får opp den 21 feb. er jo bare en dag som skiller men hvem skal jeg for holde meg til.

Så hvis jeg tar den legen sa så da er jeg 7 uker på vei men hvis jeg tar min så er 6+6

skjønner ingenting jeg så dum som jeg er hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får opp det samme som deg - men som du sier har det ingen betydning. Det er jo uansett terminen de setter på ul som teller ;)

Skrevet

ja så jeg gleder meg til jeg får 1 å holde meg til

Skrevet

Husk, at uansett hvilken termin du får, så er det +/- 14 dager. Dette fordi man ikke vet helt når eggløsningen er, eller når egget fester seg. Egget kan vandre, og man vet ikke helt når det begynte og vokse.

Det at du har en dag forskjell på hva nettet forteller deg, og det legen sier, er fordi det harn oe med forskjellen på hvor lenge man mener ett svangerskap er. Derfor noen forskjeller. Og er virkelig 1 dag så stor forskjell? Mange blir satt tilbake uker elelr fram. Så du er heldig:)

Skrevet

nei nei jeg sa jo ikke at det gjorde no. Jeg bare lurte på hvem av de jeg skulle holde meg til frem til UL er bare glad til jeg hvis jeg ikke blir satt tilbake denne gangen også som jeg gjorde med førstemann.

Skrevet

I følge legen har jeg termin 17.januar, men i følge to forskjellige terminkalendere jeg har sjekket så er det 15.januar... Blir nok endret enda en gang på 18.ukers ultralyden, men barnet kommer svært sjeldent på termindagen uansett, så spiller egentlig ingen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...