Moderator Hannah Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Anonymforumet er ment å være et sted hvor våre brukere gis anledning til anonymt å ta opp temaer de ikke ønsker å diskutere under sitt vanlige nick. I utgangspunktet kan dere ta opp det dere måtte ønske, men vi vil at problemstillingene skal være reelle. Dette innebærer at dersom vi oppdager at vanskelige temaer tas opp bare for å lage krangel, så sletter vi trådene. Dersom en 17-åring som røyker reelt sett ønsket å spørre om det var greit å røyke og amme samtidig, så ville det vært ok. Når derimot noen starter en slik tråd for å få til litt "action" her inne, så anser vi det for å være misbruk av den muligehten anonymforumet er ment å gi. Dere som primært ønsker å krangle oppfordres til å bruke kranglesiden til dette. Jeg mottar gjerne tips på innlegg dere mener bør slettes. Send mail til [email protected] Mvh
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Da får vi alle skjerpe oss, ellers blir siden her bare full av søppelinnlegg. Synes det er noe helt hinsides å spørre hva vi kaller barna våre sine underliv også. Hva skal vi med den informasjonen? Jeg bare spør.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Håper dette hjelper...at det blir litt bedre her inne
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Da får dere bare kutte ut hele anonymforumet. Mange som ikke klarer helt å se grensen mellom hva som skal få tas opp og ikke. Og hvem skal bestemme hva som sømmer seg og ikke,og hvor går grensa. Bare å slette hele forumet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Hvis folk ikke klarer å skille mellom hva som bør taes opp og hva som er tull, så har de et problem. Sjekk nedover her. Halvparten er bare dritten.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Det er bare dritten fordi? Det bestemmer du?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Ærløig talt. Hvis du ikke kan "se" at det har vært mye dritt her i det siste, vil jeg si du er lite observant.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Tenk om jeg mener at den "dritten" er relevant for mitt liv da? Mens du kanskje ser på det som bare piss? Nei,dette var det siste. Jeg gidder ikke skrive mer på dette forumet.
Miss Misantrop Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Jeg syntes overhode ikke det er tull hva man skal kalle sitt barns underliv. Faktisk er det nyttig å tenke på det, slik at vi ikke bare plukker det første og beste som popper opp. Hvordan modde skal se om det er en 17 åring som røyker og drikker eller en 17 åring med fritidsproblemer skjønner ikke jeg. Skjønner heller ikke hvorfor at det er så viktig at en historie er autentisk, da det er mange ting som er greit å tenke igjennom og diskutere for selvutviklingens skyld. Syntes personlig at modde bør fjerne alle disse sexinnleggene, f.eks. innlegg som jeg ble tatt i rompa og slikt, men der har modde vært stille som en østers så da er det vel greit da..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Modde ser nickene selv om vi signerer med anonym, så da kan hun jo lett se om det er en go gammel bruker som lager "action" eller om det er reelt.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Takk Miss Misantrop! Det er nettopp det at når man skal begynne å sile ut sånn eller slik så sier du at det jeg spør om kanskje ikke er relevant for siden her da? Bare er dritt? Fordi noen ser på det sånn? Mens hun som fikk seg i analen i helga og spørsmål om hvordan folk onanerer er heeeelt ok.... Javel sier jeg da. Så mye for ytringsfriheten.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Om dere ønsker dere et seriøst diskusjonsforum, er vel første bud å fjerne en viss "dr. ...." Han sitter bare å lager kvalme, slenger ut masse driiiit, og starter innlegg som bare er kødd (unnskyld uttrykket). I det siste har det dukket opp haugevis av som han har startet bare på tull. Det er snart ikke noen vits i å svare lenger, for man vet aldri om det er han som tuller.. Og det er veldig irriterende..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Jeg syntes det tar alt for lang tid fra et innlegg blir meldt inn til deg før det blir slettet. Jeg syntes du bør være inne her litt oftere å holde et øye med Dr. Yppert og alle de over sexualliserte innleggene. Med unntak av det syntes jeg ikke det gjør noe om folk pisker opp stemningen med å ta flere sider i en og samme sak osv.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 et spm. til deg yppert, Har du barn på vei, planlegger du barn, har du i det hele tatt barn? Jeg bare lurer.. Ikke bli sint for spm. Jeg bare trenger litt oppklaring her..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 Nei, jeg bare hadde ikke fått med meg at du hadde barn.. og hvem som skal få si hva her inne skal jeg ikke legge meg borti..skal ikke spørre jeg..men måtte bare spørre, dersom du ikke hadde barn hadde jeg ikke helt sett moroa, men nå ble jo saken en annen.. så takk for at du oppklarte det.. Jeg lar meg lett provosere, så tror ikke jeg skal lese mer på anonymforumet, selv om jeg sjelden svarer på noe.. Kos dere videre
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 hehehe... tror det blir mer napp hos finn enn hos meg, her er det likefør og alt i hus
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 Av alle rare innlegg her inne må nu ypperten sine være langt fra de verste.
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #19 Skrevet 2. juli 2008 Var ikke omskjæringstråden reell nok heller???Ser den er sletta. :o/
!!!! Skrevet 2. juli 2008 #20 Skrevet 2. juli 2008 Du bør i allefall begrunne hvorfor du sletter enkelte tråder. Du sletter ikke ting med analsex og surefitter, men du sletter en tråd om omskjæring. Jippi.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #22 Skrevet 3. juli 2008 Synes moderator jobber fort nok når hun får klager jeg. la inn klage på abort motstands propaganda i dag, og nå er det fjernet.. Om flere kunne si ifra når de føler ting tar en feil vending her, kunne vi kanskje ryddet opp litt her inne... jeg har vært her inne i 1.5 mnd... og bare på den tiden har det utviklet seg helt feil her inne...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #23 Skrevet 3. juli 2008 Anonymforumet er nytt og derfor syntes du at det har utviklet seg feil. Jeg har vært her inne i 2 år og kan fortelle deg at det har gått i bølgedaler. Det at moderator arbeider for noen ganger er ikke det samme som at hun arbeider fort generellt. Vi har ventet over en uke på fjerning før, og da har det liksom ikke vært noe poeng.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #24 Skrevet 3. juli 2008 okei... Det visste jeg ikke... men så kom jeg bare det ene eksempelet jeg kjenner til og.. sa jo ikke hvordan det pleier å være? I såfall forklarte jeg meg feil... Eneste jeg vet er at da jeg bynte å være her for 1,5 mnd siden, så var dette en rimelig seriøs plass hvor jeg fikk mange logiske svar... Nå må jeg lete gjennom mye dritt for å finne noe som henger på greip.. Dont hate:) Lite vet jo jeg om disse bølgedalene du snakker om.. mener likevel at om flere er flink å "klage" enn å la seg hisse opp, så blir det lettere å få bukt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå