Gå til innhold

Hvor har mensen blitt av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er lillegutt over 10 mnd. og ingen mens!!! Jeg ammer bare av og til men ikke mye. Dette er barn nr.3....fikk mensen tilbake etter 4mnd. med de to første....Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke en ny liten spire i magen allerede da?? ;-)

Aner forøvrig ikke når det er vanlig å få mensen tilbake...

Skrevet

gikk ett år sist før jeg fikkmin tilbake.

Skrevet

Gikk lang tid før jeg fikk den også:)....meeeeeeeen en spirevipp i magen kanskje?

Skrevet

Neeei!!! Jeg håper ikke virkelig det!! Det er nesten ikke mulig heller....mannen min er mye borte pga jobben og jeg har vært i USA de 5 siste mnd.....lite sex kan man si!!! He he *flaut*

Skrevet

håper virkelig ikke det....mener jeg

Skrevet

Etter mine fødsler har det gått hhv 11 og 12 mnd før mensen har dukket opp igjen. Begge gangene har den kommet nesten nøyaktig 3 uker etter at jeg helt sluttet å amme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...