Norwegian by injection Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Nå er lillegutt over 10 mnd. og ingen mens!!! Jeg ammer bare av og til men ikke mye. Dette er barn nr.3....fikk mensen tilbake etter 4mnd. med de to første....Er dette vanlig?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Du har ikke en ny liten spire i magen allerede da?? ;-) Aner forøvrig ikke når det er vanlig å få mensen tilbake...
twoboys & a girl Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 gikk ett år sist før jeg fikkmin tilbake.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Gikk lang tid før jeg fikk den også....meeeeeeeen en spirevipp i magen kanskje?
Norwegian by injection Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Neeei!!! Jeg håper ikke virkelig det!! Det er nesten ikke mulig heller....mannen min er mye borte pga jobben og jeg har vært i USA de 5 siste mnd.....lite sex kan man si!!! He he *flaut*
Norwegian by injection Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 håper virkelig ikke det....mener jeg
susemor-3 små Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Etter mine fødsler har det gått hhv 11 og 12 mnd før mensen har dukket opp igjen. Begge gangene har den kommet nesten nøyaktig 3 uker etter at jeg helt sluttet å amme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå