Gå til innhold

Sopp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med sopp ?

- Jeg har vært plaget med sopp siden jeg ble gravid. Men plagene stoppet ikke etter fødsel. Det blir bare værre og værre. Det er nå snart 10 mnd siden fødsel og jeg klør helt ekstremt i underlivet. Ei uke klør jeg og ei uke ikke liksom...

Noen ganger er det så gale at jeg våkn om natten og bare ligger å klør og klær. Til slutt hovner jeg opp der nede. har brukt canesten, men det har aldri bltt kurert. Det hjelper der og da. Men plagene er fort tilbake.

Noen som har vært bort i lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har også vært plaget av det siden jeg ble gravid og tok det opp med legen. Blir ikke kvitt det med Canesten.Hun sa at dersom jeg ikke ble kvitt det etter fødselen, så kunne jeg få sterkere medikamenter ( som jeg ikke kunne få under svangerskapet). Siden jeg ikke har født enda, så har jeg ikke prøvd det. Anbefaler at du tar det opp med legen din, så blir du forhåpentligvis kvitt det. Sopp er noe herk.. Lykke til

Skrevet

Takk for svar:)

Men er dette på resept det du snakker om ?

Er lite hypp på å bli sjekka nedentil :P Hehe

Skrevet

Hei,

Ja det er reseptbelagt, men du kan jo si fra at du ikke ønsker en slik sjekk. Anyways, jeg synes det evt er verdt det for å slippe sopphelvete

Skrevet

Ja, tror nok det er verdt det:p For det her ødelegger hverdagen :/

Ååå, blir så forbanna !

Skrevet

Eg har også vert plaget med sopp.Holdte på å bli gal. Gikk til slutt til legen å fikk resept på en 3 dagers kur. Dette var vaginal piller som du dytter så langt inn du kan med fingeren uten det blir ubehageligt. Det er ikke så lurt å vent lenge med å få hjelp, når du klør og klør så setter smitten seg på hendene dine og blir overført til andre steder på kroppen din.

Skrevet

Ok, men tar de sjekk uansett når man sier at man klør nedentil og det ikke hjelper med canesten ?

Skrevet

som regel ja, eller hun legen eg var hos tok an sånn veldig lang q-tips for å ta en prøve. ikke noe hender eller noe sånt. Men du kan jo si fra at du ikke ønsker det/ synes det er ubehagligt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...