yasmina Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Skyggestrek er en strek uten farve, dvs at den er graalig og ikke blaa. Andre feil kan vaere naar streken er for tynn , da er den heller ikke gyldig.
nina__86 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 okei. hva om den er så svak at man nesten ikke er den da? men er blå farget.
yasmina Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Er den blaa saa skal den vaere positiv Men for aa vaere paa sikre siden hadde jeg tatt en ny test i morgen ! Lykke til !
nina__86 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 ja skal ta en ny test til helgen. men den jeg tok i går. var så svak at jeg nesten ikke kunne se den. spørs litt hvilke lys jeg holdt den i. så den litt bedre i litt mørkere lys. dette kan vel ha vært en skygge strek?
yasmina Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Det kan nok det, er vanskelig aa bedoemme skikkelig naar den er saa svak. men mener du det er farve paa den saa vil jeg tro den er positiv....
Trollkatt Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har fått skyggestrek når jeg har testet tidlig alle gangene jeg har vært gravid. Nesten usynlig strek, så du lurer på om det er noe der i det hele tatt, eller om det er innbilning/ønsketenkning. De har vært grå. De gangene jeg har testet negativt har det vært helt kritthvitt i feltet. Ikke tvil i det hele tatt om det har vært noe der.
nina__86 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2008 det er ikke en ønske trek i hvertfall. håper på at den skal være negativ jeg. for fødte jo for snart 3 måneder siden. men så sprakk kondomen
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 jeg hadde en sånn svaak grå skyggestrek på dag 27 i syklusen..men så den bare med rett vinkel og i rett lys... på dag 32 kom der raskt opp "gravid" på cb digital..
nina__86 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2008 så tenkte å ta en ny test til helgen. om det kommer samme da. så må jeg ta en digital en. de hadde ikke når jeg var på apoteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå