Gå til innhold

Trenger ny lipgloss.Noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancome Juicy Tubes, mange fine farger og god smak!

Skrevet

Vet om 2 stk som jeg synes er supre nå på sommeren. De er begge fra Chanel og heter Pin Up og Melon:)

Skrevet

Jeg hater egentlig Lip-Gloss, syns de blir så seige, men har brukt en fra dior nå lengee, og elsker den.

Dior Addict, selv har jeg farg 317, veldig nøytral :)

Skrevet

Ja jeg er også fan av de litt nøytrale til hverdags.

Og ikke så mye glitter og styr..nøytralt er bra:o)

Skrevet

Jeg har en hel skuff full av lipglosser, og jeg har aldri blitt helt fornøyd med noen. Men overraskende nok, så ble jeg veldig fornøyd med den fra lypsyl (kiss in a tube eller noe sånt) som man kjøper på dagligvarebutikken:) Koster ikke mye heller:)

Skrevet

Lipglass fra Mac :-)

Skrevet

Må bare si at jeg var meeeeeeeeeeeeget misfornøyd med lancome juicy tube!! Verre lipgloss har jeg sjelden vært borti! Eneste positive med den var smaken. Men den dekker elendig, ser helt flekkete ut, og konsistensen er grusom.

Tror jeg holder meg til lipglossen fra Bio - ja hva heter de nå igjen? Eies av Loreal, merkenavnet er bio et eller annet, har kremer og alt mulig.... *jernteppe*... Uansett, den lipglossen, i lys rosa innpakning, er nydelig. Blank med bare bittelitt farge i, god konsistens og smak.

Skrevet

Takk!! Det var det ja. Satt og tenkte biothermal, men det stemte liksom ikke, hehe..

Skrevet

Henger meg på Lancome-anbefalingen. Også lukter de deilig karamell :)

Skrevet

Juicy tubes -men den er ganske seig..

Ellers må det bli Este lauder (skrives det sånn tro?)

Dior sine eller Mac...

Skrevet

Elizabeth Arden Eight Hour Cream - ingen over ingen ved siden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...