Lykkeliten86 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Mulig at det er mangen andre som har spurt om dette ! Men slik er det nå
Kanutten83 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Vi la sønnen vår på eget rom da han var 7 uker fordi vi holdt hverandre våkne om natta. Gikk helt fint for oss, rommet hans er rett ovenfor vårt så hører om han "roper" på oss:) Men du gjør det som passer deg, noen ligger på eget rom fra dag 1, andre ikke før de er 4 år:)
Mammaen til Turid Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 vesla vår skal inn på eget rom når hun sover rundt.. og det tror jeg skjer iløpet av sommeren en gang.. (håper ihvertfall, for hun kan ha nattflaska så seint som halv 6 på morgenen nå..) hun er 3 mnder idag.. kan jo si at hun sover godt da, hun reagerer ikke på lyder når hun er sovna for natta, men det hadde vært greit å få soverommet tilbake, er nemlig minimalt med plass nå når vugga står der inne.....
mpb♥ Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Vi la småtten på eget rom da han var 4,5 mnd, og det gikk som en drøm =)
spireliten Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Vår flyttet inn på eget rom da han var 7 mnd. Planen var å ha han på vårt til han var 1 år, men han sov så lett og begynte å våkne om natta å kunne ligge å preike i over en time. Ble bedre da han ble flyttet.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Minstemann la vi på eget rom fra dag en, men vi har en seng der inne så jeg sov hos han den første måneden. Eldstemann fikk eget rom da han gikk over til stor seng, husker ikke hvor gammel han var da, men det var uhvertfall på tide:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 3 mnd`er da hadde vi alle fått nok;=)
15.mai :) Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 3mnd!! og det funket uten problem. Hun brydde seg ikke om hvor hun sov den gangen og glad vi gjorde det da. For nå hadde det ikke gått(5mnd nå), så fort de blir vant til noe og får mer tilknytning til foreldrene blir det vel mer skummelt for dem å plutselig bli 'kastet ut'. Så jeg har troa på å ta det før de blir avhengig av sted. Tror det var mest skummelt for meg, det var jeg som synes det var rart å plutselig ha henne på eget rom, så den første natten lå jeg våken og ventet på lyder, men fra den natten sov hun 3timer lenger enn normalt og noen netter senere begynte hun å sove natten gjennom (21-07). Men det tok meg ikke mer enn to dager før jeg selv ble vant til dette..hehe Nå er det så deilig! Legger henne i sengen mellom 20-21 og innen 10min sovner hun. Hun bruker noe litt lenger tid på å sovne når vi er borte da, men det er heldigvis ikke så ofte og da er det lov med litt unntak:) På morningene får hun ligge i sengen vår og koser oss i en times tid før hun sovner inntil meg i ca 3timer til. Lykke til alle sammen, ta det når dere selv føler dere er klare!!
aragon Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 3mnd og det var ikke noe problem. Rett fra samsoving til egen seng og eget rom. Sov bedre alle sammen!
May-juli07+mai09 Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 sovi på eget rom siden vi kom hjem fra sykehuset!!!!
Hilde_85 Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Åssen klarer dere å legge dem på eget rom så tidlig? Altså, tenker på før 3 mnd. Min er jo nå bare 3 uker gammel, og jeg hadde nok ikke klart å ha han vekk fra meg, våkner om natta jeg og må se om han puster. Syns det er kjempe skummelt med en sånn liten en jeg *ler*
lille sprelle Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 ca 3 mnd. Begynte å sove hele natten da, så da er det greit med separat rom - fungerer fint for alle!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2008 #13 Skrevet 3. juli 2008 han var ca 6 mnd. det var deilig, vi holdt hverandre våkne. burde ha gjort det før.
UpsyDaisy Skrevet 3. juli 2008 #14 Skrevet 3. juli 2008 Samme dag han ble 4 mnd. Følte for litt privatliv på soverommet;) Det går kjempegreit. Er oppe og ammer en gang på natten, men det er ikke noe problem da rommet er vegg i vegg.
Aylinah Skrevet 3. juli 2008 #16 Skrevet 3. juli 2008 Vi har kkurat lagt henne på eget rom,hun er 9mnd nå Funker bra så langt Var utrolig godt å få tilbake soverommet sitt,og ikke minst en kan ligge å snakke litt igjen om kvelden,HERLIG.
TinaP Skrevet 3. juli 2008 #17 Skrevet 3. juli 2008 4 uker. Han laget så mange lyder når han sov at jeg ikke fikk sove. Han er nå 6 måneder.
Mammapudding Skrevet 3. juli 2008 #18 Skrevet 3. juli 2008 Vi skal legge henne på eget rom når vi flytter, holder på å pusse opp et hus vi har kjøpt så venter til vi kommer oss i orden der..da vil hun være 1 år+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå