Januarbaby2014 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Heisann! Hvordan er formen deres? Andre enn meg som fremdeles ikke har hastverk med å få den lille ut? Skal selvfølgelig bli greit å bli ferdig med graviditeten, men det er en stor sjanse for at jeg ikke skal gå gravid flere ganger, så jeg prøver å nyte de siste dagene som jeg er gravid. Jeg er i dag 4 dager over termindatoen, noen som slår meg? Det må det vel være...
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 6 dager over her..så slår deg;). men jeg er meeeeeget utolmodig nå da..Formen er ikke så bra heller. Kvalme og halsbrann og ryggen er vond osv.. Lengter etter babyen min nå. men prøver å slå meg til ro med at han har flyttet inn, å så får eg heller bli positivt overrasket om han velger og komme en vakker dag!
Januarbaby2014 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Haha, ja, man får ta det som en positiv overraskelse hvis de velger å komme ut! =) Har igrunnen veldig liten tro på at fødselen min plutselig skal starte, det virker virkelig som om hun har flyttet inn hos meg også, og har tenkt å bli der for alltid. Halsbrann ja, uff... forferdelige greier. Den har plutselig blitt mye verre de siste dagene. Må sove sittende av og til om nettene for å klare å sove. Tror jeg hadde tegningsblødning rett før helga, sist graviditiet så gikk det en uke etter tegningsblødninga før jeg fødte, så hvis det blir likt denne gangen, så skal jeg vel egentlig føde torsdag eller fredag! Hehe..
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 hehe. sånn føler jeg det og! tror ingenting på at fødselen plutselig skal sett i gang liksom.. sove sittende ja! deilig d:P. takk gud for nyco! har ikke hatt noen "tegn" jeg.. Venter og venter på et men.. nada! Er jo ikke lenge til torsdag el fredag da. Får krysse fingrene for oss begge:)
Januarbaby2014 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Hehe... Nyco ja.. Brukte mye nyco forrige svangerskap, men denne gangen har jeg jo helt glemt å ta det... har liksom bare pint meg gjennom halsbrannen. Uff, jeg får kalle det tidlig ammetåke!! Du får ha masse lykke til med fødselen, hvis babyen noen gang finner ut at den vil ut! =) (Hadde vært moro med fødsel på søndag, da er det den 060708. )
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 uff. Må ikke lide unødig.. lykken til til deg og:)) Får håpe du klarer å nyte dagene så godt du kan:)
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 hmm... slår dere visst begge da;) 8 dager over termin idag jeg.. men jeg har enda godt humør og sitter ikke bare hjemme å koper, men merker jeg har veeeeeldi liten tro på at dette skal starte av seg selv sånn plutselig, føler liksom det toget har gått... ellers merker jeg jo selvfølgelig at tålmodigheten begynner å minke, men jeg kunne vært verre.... men det kan jo gå enda lengre tid enn dette, hehe....
knja Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Jeg er nå 11 dager over termin (Stønn). Er superklar for å føde, men har ingen tro på at dette skjer av seg selv denne gangen heller. Har legetime i morgen og han har sagt at han skal henvise meg til sykehuset da. Håper virkelig at de setter igang fødselen da. Skal egentlig ikke klage for formen er veldig bra, men jeg begynner å bli klar for å få kroppen min for meg selv igjen... Lykke til allesammen! )
Knøttet ble juli-baby Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 10 dager over her. Skal til kontroll på sykehuset på søndag. Håper at fødselen starter av seg selv før den tid, har ikke lyst til å bli satt igang! Knøttet er i alle fall veldig aktiv og romsterer rundt inni magen, så jeg tror han har det bra der inne. Kanskje han har det litt for bra?
Knøttet ble juli-baby Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Hehe, ser at jeg må endre signaturen min. Vat visst litt optimistisk da jeg laget den!
Liten gutt,22 juni Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 e på 10 dag på overtid. E nesten slutta å vente på han.skal på sykehuset på fredag. skal sjekke om æ e bynt å bli moden, håper dem kan få satt mæ igang i løpet av helga. Trur ikke han kommer frivillig.
Philippa=) Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 8 dager over her... pappaen reiser imårgen kveld=( vi trodde den ville komme før siden jeg er 2. gangs.... men men, håper at noe skjer i kveld/natt el i morgen tidlig, hadde vært kosligt om han fikk se babyen før han reiser. har utflatet livmortapp, slimproppen gikk idag å har en god cm opning, men merker fortsatt ingen flere tegn..... phuuu blir skikkelig stresset! vi får prøve å ha litt heftig sex ikveld i håp om at noe skjer. har lett frem brystpumpen å skal stimulere puppene litt. håper vi slipper flere dager over nå alle sammen!!! masse lykke til!
rumpetroll har født Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Ja, er 4 dager over jeg også, og nå må jeg bare kaste inn håndkleet og si at NÅ ER JEG LEEEIII!!! Har to barn fra før på 3,5 og 2 år, så det begynner å bli rimelig tungt... Klarer ikke å væra den mammaen jeg ønsker for de nå for tiden... ( Var på UL i dag og ifølge den er prinsessen vår 3800-3900g... Så håper hun har tenkt å flytte ut fra hybelen sin snart... Hvis ikke noe skjer blir jeg satt i gang 10.juli. ))) Men det er jo over 1 uke til..... Føles så lenge... Satser på 06.07.08, jeg... ) Jaja, vi får bite tennene sammen og håpe at disse små nurkene våres vil ut en dag... LYKKE TIL alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå