Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 tenkte det ville vært morsomt med en tråd om hvor langt vi har kommet i 1.trimester. selv er jeg 11+6 i dag og drar snart over til 2. trimester
Lykkelig-nr1 Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Heldiggris:) Vi er i dag 10+2, så heldigvis ikke lenge igjen til magiske 12:) Alt har gått bra så langt!
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 synes det til nå har vært noen laaangsomme uker så godt å snart være ferdig
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 7 + 2 her... Ååå, det er så lenge å vente på å være trygg. Holder på å bli gal av det.
flypapir Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 10+5 uker her... Gleder meg til de magiske 12 ukene er forbi..
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Eh, må bare si... Jeg tok akkurat en test, for jeg kan fortsatt ikke tro det. Og den var superpositiv!!!
Klar for nr 2 Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Her er vi 3+6. IKM skulle vært på førstkommende fredag, så bare å komme forbi den dagen skal bli supert!! Lenge igjen før man er litt tryggere../:
Endeligtobarnsmamma Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Hei 10 + 2 her, gleder meg også veldig til de magiske 12 er overstått
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 Så fersk som 4 uker i dag...hehe
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 jeg har vært hos legen i dag å fått ny termin, så er 7+3 i dag:)
småsmurf Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 Er 8+4, så det er jo noen uker igjen av detter trimesteret. Men føler at det skal gå bra nå!=)
Dodlimammatil2 Skrevet 2. juli 2008 #19 Skrevet 2. juli 2008 Jeg er 7 + 5, så teller meg frem til uke 12-14 når jeg kan begynne å slappe av ;-)
momaja 8+6 Skrevet 2. juli 2008 #20 Skrevet 2. juli 2008 Jeg er 8 uker i morgen..Bare jeg kommer trygt igjennom juli så kan jeg nok slappe litt mer av:) Krysser fingrene for at alt skal gå bra!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 2. juli 2008 #21 Skrevet 2. juli 2008 Hei. Er 8+3 i dag og synes tiden går saaakte mot 12 uker.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 2. juli 2008 #22 Skrevet 2. juli 2008 nei det ble feil, er visst 7+5 i følge teminkalkulator!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå