Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Jeg er definitivt ingen kokk og ikke i nærheten en gang. kan knapt lage mat. skal til venner og kveld og alle skal ha med noe. tema er tapas. noen som kan hjelpe meg? hva kan jeg lage? noe enkelt!! blit veldig takknemmelig om noen kommer med forslag på forhånd takk
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Det beste er nesten det som ikke krever tilberedning; serrano- eller parmaskinke! Ta med det og litt fetaost, oliven etc. så blir det nok en slager :-)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Hvis du vil gjøre det veldig enkelt så kjøp litt oliven, serrano/parma skinke og litt ost (f.eks. manchego). Typisk tapas. Hvis du vil lage varm tapas er det jo enkelt å lage f.eks. kjøttboller (går jo til og med å kjøpe ferdig) i tomatsaus, stekte poteter, omelett, steke noen scampi, steke noen krydrete kyllingbiter.... Godt brød og alioli er også godt til, dette får man jo kjøpt ferdig. Nå ble jeg sulten! Kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå