Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Når begynner man å få faste leggetider/rutiner på barna?? Tulla mi er 9 uker. Er litt grønn når det kommer til slike ting :-)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Vi begynte når snuppa var to mnd. La nattstellet til kl 19 selv om hun da ikke la seg før 22-23. Men nå når hun er 5 mnd så har vi fortsatt nattstell 19 og hun sovner rundt 1930. Vet det er mange som begynner rett etter at de har kommet fra sykehuset, så det er vel bare opp til deg når du vil begynne.
Lykkeliten86 Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Jeg begynte smått når gutten min var 2.uker. Stell og bad mellom 21.00 og 21.30. etter det så får han mat, og så sovner han mellom.22.00-22.30. Og slik har vi det enda, gutten min er nå 7.uker gammel ! Det fungerte fint for oss, fordi han sovner faktisk for natta etter stellet:)
Mammaen til Turid Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 vi begynte - kanskje ubevisst - når hun var 3-4 uker gammel.. vi begynte vel da rundt 21 tida på kvelden med pysj og evt. bad.. nå sovner hun mellom 20 og 21 og kan faktisk sove til 5/halv 6 (to netter iløpet av tre dager nå.. 'kry* hehe..), men stort sett til halv tre.. begynn når du føler det går greit.. =)
Maggie 80 Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Vi hadde faste leggerutiner selv om klokkeslettet var forskjellig fra gang til gang. Vi startet med å legge han i 23 tida, nå er vi nede på 19.00 (11 mnd.) Vi badet han, kledde på pysj og gikk inn på soverommet, ga pupp og la han i senga si. evt. en natta sang og så var han sovnet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå