Trollmora Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Eldstemann har sin siste dag i barnehagen i dag. I morgen skal han være sammen med mormor og fredag er det ferie. Neste matboks som skal smøres til ham er til SFO og deretter skole. Synes tiden har gått så utrolig fort. Han har jo nettopp kommet og nå skal han bli skolebarn! LilleSnupp har ikke fri i morgen, så da er det en matpakke til ett barnehagebarn og storebror har gitt beskjed om at han skal IKKE være med å følge henne *smiler* Nå skal han stå på utisden av gjerdet og rope inn som alle de store barna gjør, og det tror jeg han gleder seg veldig til. Kos dere med barna deres - alle sammen! Snart er de for store til mammakos og fangkos )
Urtete Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Gratulerer med snart-SFO-og-skolegutt! Det blir nok stas!:-) Jeg synes også at tiden flyt avgårde fortere enn svint. Jeg får lyst til å rope "STOOOOOOOOPP!!! Jeg rekker ikke å følge med dette tempoet! Kan vi ikke avtale at hver time skal være ca dobbelt så lang - sånn innimellom??" Det er så sant det du sier - vi må kose oss med barna våre!
Plutseliten :) Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Tenk skolegutt om kun noen uker... Det er en rar og rørende dag,for de er jo så små og med ny fin ransel,tannløse og spente... Ååååå det er jo bare 15 minutter siden min snupp startet,og tenk nå skal hun snart begynne på videregående. Om dere synes det har gått fort til 6 år og skolestart...kan jeg love dere at de neste årene går enda fortere. Jeg husker ikke en gang at hun gikk i 2-3-4-5-6 klasse,de årene bare fløy. Ta vare på tiden,og nyt hvert minutt )
frøydis m/ 4 Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Ja dette er viktig! Vi må huske å kose oss med dem mens de er små! Her er sommerferien nedtelling til at eldste skal bli russ, neste skal siste året på ungdomsskolen, storebror skal bli nest størst på barneskolen og minsten skal utpå vinteren forhåpentligvis i barnehage. Og storebror sier: Mamma, når jeg begynner på videregående, skal minsten begynne på skolen. Tror jeg skal skynde meg å nyte at det er nå jeg har en tiåring og en baby her i tillegg til de to store, travle jentene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå