Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Kjøpte Troll en gang , aldri mer..likte ikke stoffet
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Vi er kjempefornøyde :-) Så nærme regntøy det går ann å komme uten å være det, og slitestyrken er helt sinnsyk. Og den er enkel å kle av og på for snuppa på 2,5år. Lett og luftig.
singo Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 er de store i str? mini skal begynne i bhg i jan,da er han 1år...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Jeg synes den er helt normal i str. Jenta vår er født i desember, og den vinteren hun fylte 1 år brukte hun str 80 i Troll vinterdressen. Og hun er helt gjennomsnittelig i str. Nå er hun 2,5 år og bruker str 92 i Troll vår/høst dressen sin. Og vi har en vinterdress i 98 (Troll) liggenede til vinteren (da blir hun jo 3).
singo Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 ok,da bestillte jeg en i str 86... ble 700 kr inkludert porto:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Så deilig å ha slikt unnagjort :-) Jeg ligger også en sesong eller to på forskudd. Vet hva jeg vil ha, så kan like gjerne kjøpe det når det er på tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå