Trooghåp76 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har blødd fra dag 14 på og av. Da jeg var 10 uke på vei var jeg i ul og alt så fint ut. Gyn kunne ikke si hvorfor jeg blødde men mener det ikke var fare for abort. Etter dette holdt jeg opp å blø i tre dager for så å begynne igjenn. Blør nå hver dag ikke mye og mest når jeg går på do. Jeg har ikke smerter. Er alt håp ute for meg nå? Har noen andre opplevd dette og der det har gått bra? Har litt stikkinger rett over lysken men har fått det oppgitt som normalt. Tok kontakt med jordmor og hun sa at det var bare å vente å se, lett for henne å si. Er så vannvittig trøtt om dagen.
lubbeline Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Tror du kan ta stikkingene og trøttheten som symptom..og jeg har hørt at noen har blødd stort sett hele trimester:-) Og om du er velidg bekymret kan du jo ta kontakt med priv gyno? og få UL der? :-)
Blanco Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Kanskje dette høres teit ut, men har du sjekket om du har urinveisinfeksjon? Jeg blødde temmelig mye da nemlig.. Lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå