Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hei, Jeg er i uke 38, stor og tung og bekkenløsning og har for første gang i livet blitt et sofa-tvdyr.. Til dere som er i samme situasjon: ( IKKE de som har mulighet til å gå turer, på cafe og være virksomme på annen måte... ) hva er favoritten på tv for øyeblikket ?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Akutten og sporløst forsvunnet på de ulike TV3.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Ingen verdens ting. Avskyr tv, stort sett allt provoserer meg. Særlig reklamene. Anbefaller en god bok i stedet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Hmmm. Er ikke akkurat i samme situasjon da jeg jobber og ikke er gravid akkurat nå. Men tv-slave er jeg - dessverre kanskje?? Akkurat nå er det mange serier som har pause. Så for øyeblikket blir det litt færre timer, heldigvis... av det som går nå ser jeg på poliser, e-ring, the unit, shark, two and a half men, csi las vegas Sånn ellers ser jeg på det meste, ugly betty, lost, frustrerte fruer, akutten, csi miami, csi new york, ncis, 24 (når det går) - og må ikke glemme Prison Break!!! (yummy..) - og så fikk jeg med meg anna phil men det er vel slutt for godt. Vel, det var noen av mine favoritter hvertfall... Lykke til med forestående fødsel!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 paradis hotel;) sikkert feil skreve men da e fantastisk! hehe
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 hvis du har TV Norge så anbefaler jeg AVF kl 1900-2000 på hverdager... Koos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå