Gå til innhold

Når man er over IKM.....

ღ Juksemaker pipelort +spire ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det det samme når på døgnet man tester da, eller lønner det seg å teste på morgenurin fortsatt??

IKM var i går, eller er i dag, og fortsatt ikke noe tegn til tr.....

Litt skummelt å teste synes jeg, iallefall siden testen var negativ på mandag....

Kan jo bare være syklusen som er ekstra lang denne pp... Var 29 dager sist gang, 32 dager gangen før der (1. blødning etter pilleslutt). Usikker på om jeg skal vente noen dager til eller ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da kan du teste når som helst på døgnet..:)ta en test:)))))))))

Skrevet

Hehe, kunne jo tatt en test... Men er fortsatt litt usikker på det....

Men: Når tr ikke er kommet, men man har stikkinger/strammer i magen uten at det er spesielt vondt, og heeeelt ulikt sånn det pleier å være før tr kommer + at jeg har mer utflod enn jeg pleier å ha før tr, er det da håp for å få positiv test??

Kjenner jeg kommer til å bli utrolig skuffet hvis den er negativ... :( Derfor jeg venter i det lengste...

Skrevet

høres ut som om det er gode muligheter for positiv test ja!Men jeg forstår veeeldig godt at du drøyer testinga, fallhøyden er nemlig så grusomt stor om testen er negativ.. been there, done that!!Hadde jeg vært deg så hadde jeg testa på morgenurin i morgen tidlig for å være heelt sikker eller evt drikke litt å vente 3-4 timer med å gå på do, for så å teste da ;)Krysser fingrene for deg! Masse lykke til :)

Skrevet

Lurer på å vente til i morgen tidlig egentlig.

Det som får meg til å tro at det kanskje har klaffet, er at jeg har hatt menssmerter/murringer før, men sånn som dette her har jeg aldri kjent før.

Det strammer litt rett under navlen mot høyre side. Noen med erfaringer på det området? Merker det særlig når jeg selv strekker meg ut og litt innimellom ellers. Det småstikker litt i brystene, men er ikke vondt eller ømt. Har hatt noen små kvalmebølger de siste dagene, munnsår (som er borte nå), hodepine (men kan komme av nakkeplagene mine), og ellers hatt murringer de siste to ukene. Men murringene er erstattet med strammingen for det meste nå.

I natt måtte jeg stå opp igjen å spise litt, for jeg ble sulten..

Men alt dette kan jo være pms også da...

Hvis syklusen jeg skal gå etter er 29 dager, er jeg 4+0 i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...