Gå til innhold

snart er jeg mamma til TRILLINGER dato for ks 4 juli :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi gleder oss slik til de fantastiske små nurka kommer:):):) i morgen blir jeg innskrevet på sykehuse så skjer det tidlig fredag morgen vis det ikke skulle skje før håper e holder seg i magen til da

...jeg er i uke 35+2 i dag og har vert hjemme takker min fantastiske kjære han har behandlet meg som ei prinsse hele veien ........

ønsker dere alle her lykke til og en flotte sommer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Dette går bra, da er du jo nesten 36 fullgåtte uker og 4 dager kortere enn jeg var da jeg fødte sist.

Så spennende lykke til med KS!

Hvorfor vil de ha dem ut nå i uke 35-36 (ser du har nevnt at trillinger tas da, men hvorfor??)

Skrevet

Åh shit! Gratulerer, så utrolig spennende!!

Trillinger hører man ikke om hver dag! Ønsker deg masse lykke til :-)

Skrevet

De tas da fordi det ikke er plass til dem der lenger og de vil få det bedre av å komme ut. En livmor kan holde en litt over 5 kilos baby inni, så hvis hun har 3 stk inni der så er vel de litt under 2 kilo stk...Har aldri hørt noen som har gått helt til uke 40 med trillinger. Er jo fantastisk bare av å ha kommet omtrent til uke 36 :)

Skrevet

Gratulerer, og lykke til så mye.

Barna dine får flaggdag også (hvertfall de første årene de lever, dronning sonjas bursdag)

Skrevet

Å GUD, så spennende!! Masse lykke til! :D

Skrevet

det er nok for magen er jo blitt kjempe stooooooooooooooooooooooor

er 130cm og det er ganske tungt og så lar de ikke trilling gravide gå lengre en uke 36 nå . føler alle mine indre organer er skvissssssssssssses så er det bedre med en planlagt dato når det er 3 små som kommer for da er det mellom 15-20 personer til stede under ks :):):)

Skrevet

Klabert, bare nysgjerrig på hva som lå til grunn.

hva veier de nå da? estimert? er så nysgjerrig:)

Vet om en som hadde 7 kg tilsammen tvillinger gikk til termin. og så er vist rekorden mye mer:)

Så godt for deg å endelig ha fått datoen, vr jo på tide:)

Skrevet

Var det på a-hus du skulle føde?

Skrevet

hei de er mellom 2 - 2,5kg det er vanskelig og få nøye mål det er så trangt om plassen og hodene ligger langt nede men jeg håper de er over 2 kg

Skrevet

nei i Stavanger :):):)

Skrevet

Lykke til. Så fantastisk gøy. Hørte nettopp om en som skulle ha trillinger på ahus, av min lege og så tenkte jeg at det ikke kunne være så mange i løpet av et år.. 3 ganger gleden!!

Skrevet

tenk d da..trillinger wow:)hvor gammel er du?.:)vet du hva d blir?:)

Skrevet

Åiåi. så spennede da! :) Masse lykke til:)

Blir nok travle tider på dere fremover da skjønner jeg, hehe..

Skrevet

Hei jeg er 30 år og dette er våre første barn gleder oss masse til og endelig bli mamma og pappa :):):) dette var prøverør og vårt 3 forsøk de satte inn 2 egg så delte ett seg slik ble det TRILLINGER :):):)

det kommer nok til og bli kjempe travelt ,men vi gleder oss masse til og å hilse på de små nurka i magen snart:):):)

Skrevet

er du fra stavg kanskje?

bor ikke så langt unna vi da hvis d er tilfelle:)

Skrevet

Å kjære vene, sitter med tårer i øynene her jeg. Fantastisk spennende for dere, og for deres familier. Masse lykke til, blir nok travle måneder, men hjelpes så mye GLEDE!! Klemmer fra meg

Skrevet

ønsker deg virkelig lykke til med ks på fredag.tenk så flott å kunne bære frem 3 stykker på engang,det er litt av en bragd.

Skrevet

Hei :) lykke til villle jeg bare si og du kommer nok til å bli populær på sykehuset i morgen hehe :P

Sjeldent med trillinger :)

Men jeg vil også føde i morgen på SUS så ikke opphold alt som heter leger og jordmødre hehe

Legens termin er i morgen hehe så jeg håper på det beste :)

Men masse masse lykke til :)

Skrevet

Hei!

Jeg skal også ha trillinger, og de skal fødes på Ahus, så det kan ha vært meg du har hørt om.....

Men jeg er bare i uke 25, så jeg har litt igjen...

Skrevet

Lykke til i morgen, du har vært veldig flink som har klart å holde på de så lenge.

Gleder meg veldig til det er min tur, det er tungt å bære så tungt i denne varmen....

Gratulerer igjen :-)

Skrevet

ååå så utrolig koslig:) har søsken som er tvillinger og jeg husker det var stas når de kom:)selv venter jeg bare en, men måtte jo bare inn å skrive her:):)

Vet du hva det blir??:)

Gleder meg til å høre når du har fått nurkene dine:)

Lykke til i morgen:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...