Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 har så lyst å ha sex med samb min ,men dette er når han er veklke ..da tenker jeg at når han kommer hjem DA skal vi ha sex..eller jeg tenker at i kveld DA mp d bare skje.. vi har ikke mye sex ..for jeg har ikke d behovet..er d mulig?? å jeg blir sååå misunnlig på de jentene som sier de har så mye sexlyst osv..føler meg skikkelig unormal..jeg og vil ha sex.. men når d kommer til stykke så orker jeg ikke tanken..jeg er jo gla i samb min..vi har vært sammen i 11 år,å har snart 3 barn sammen.. hva er galt med meg? hva kan jeg gjøre med dette? d har nok noe å si at jeg ikke har den beste selvtilittn og da.. alt jeg vil..er å få tilbake sexlysten min..jeg er jo ikke mer enn midten av 20 årene..å d er d har ikke noe med at jeg er gravid heller.. huff
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Når man har vært sammen så lenge som det dere har, så bruser vel ikke blodet like mye som da dere var nyforelsket! Min erfaring er at når en ikke har sex, eller har det sjelden, så minsker lysten. Tror det er bedre å "presse seg" litt - ha sex selv om du ikke føler den store lysten. Jo mer sex du har jo mer har du lyst! Og - det må jo ikke være kveld for å ha sex......når som helst og hvor som helst (innenfor visse grenser da.......) Litt "kjærestetid" er også godt for forholdet, få barnevakt, gå på kino, ta et glass vin eller to og kos dere ilag. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå