Gå til innhold

Når

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde babyen din doblet vekta si?? syns jenta mi vokser sååå fort!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 5mnd (fra 3424g ved fødsel i april til 7105g ved kontroll i sept).

Skrevet

jah, det var visst bare yaddalines baby, av aaaalle dibdamers baby, som noensinne har doblet vekten sin kan det se ut til...............

jenta mi har straks doblet vekta si i en alder av nesten 10 uker, syns det var så fort jeg.. :o

Skrevet

Hehe, hadde jeg ikke i et anfall av nyskjerrighet tiddet å finne helsekortet så hadde nok mine mål også forblitt hemmelige ;o)

Men snuppa mi er ganske lettvekter av seg og har heller aldri spist mye, så gikk nok litt tregt hos oss :o)

Skrevet

nei det var vel det, ble for mye jobb for de andre å se etter sikkert ;P

frøkna mi var 2590g ved fødsel, nå veier hun ca litt over 5000g.. men så spiser hu så det nesten tyter ut av øra på hu å da... :P skikkelig matvett..hihi

Skrevet

Jamen begynner hun å bli stor jenta di. Skulle ha møt dere snart men han vært litt treg i det siste. Jeg vet ikke å stor Håvard er nå, men han er vel snart 8 kg tror jeg. Da eldstemann var baby hadde han doblet vekta si da han var rundt 2,5 mnd tror jeg

Skrevet

jepp, hun vokser og gror skulle jeg til å si.. :P blir stor og rund, og finere og finere for hver dag :D *stolt over jenta si*

ja, har tenkt på det samme, men vært litt forkjølelse her i huset, så tenkte det var best å vente. jeg og anina er fortsatt litt snufsete :/

Skrevet

ca. 10 uker gammel, tenker jeg...

Skrevet

Håvard er også forkjøla nå igjen. Var bra i et par uker og nå er det i gang igjen. Litt fortvila men han slekter vel på moren sin da, jeg hadde luftveisinfeksjoner på luftveisinfeksjoner som baby.

Skrevet

Førse hadde doblet vekten da hun var 5 mnd. Andre er ikke kommet dit enda.

Skrevet

8 mnd

Men så var hun stor ved fødsel også da, 4440 g :)

Nå har bun bikket 9 kg

Skrevet

Lillegull her var 3900 gram ved fødsel og når han var 3 mnd var han 7590, altså mer enn det dobbelte, så jeg har en liten en som vokser fort jeg også :)

Nå er han snart 5 mnd og veier 8,5 kg.

Skrevet

På 3 månderskontrollen:)

Var 3030 gr. når hun kom til verden og var 6030 gr. på 3 måndersen:) Så nesten dobling da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...