Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 i lengre tid har det vært ekstremt dårlig trykk i dusjen, Oppvasken, og på badet. Har spurt om han ikke kunne høre med noen rørleggere der han jobber om hva som kunne være feilen, og det skulle han alltid ha gjort, men så sier han at han glemte det av.. Har omentrent ikke kunnet bade ungene da det tar jo en evighet og fylle opp når trykket er så dårlig. I dag har jeg sendt en rørlegger jeg kjenner privat hit til oss, han sa det var ikke det miste merkelig at det var dårlig trykk for vannet/ventilene var jo stengt av til halve trykket som burde vært. Nå er jeg så forbanna at jeg kunne kokt over, han har nok selv skrudd det til minimalt trykk og han er hysterisk med tanke på og bruke for mye strøm, må til og med bruke lommelykt når jeg skal lese bok på sengen om kvelden da han mener det bruker mindre energi enn og bruke lampen som henger over meg. Og for ordens skyld, ja vi har sparepærer også i hele huset og inntil i dag hadde vi en ekstrem sparedusj for de som vil vite det!
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 hehehe....sparsommelig kar m.a.o :-))))) Har had tendenser tidligere min også...veeeeeeldig glad i sparepærer (jeg hater lyset av sånne) og oppfyring av ræææl i vedovnen....etterhvert har vi tilpassa oss gradvis og havna på en normal...vi har aldri had dårlig råd heller.
Miss Misantrop Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Det blir ikke veldig billig i lengden om man må ringe rørleger for sånt, lol. Men seriøst. Å ha det ok i hverdagen er veldig viktig for meg, så får det heller vente litt lenger med en bedre bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå