Gå til innhold

Oj, som jeg flotter meg til lunsj i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som ennå ikke har fått det med seg så ligger jeg hjemme med ganske sterk svangerskapskvalme og oppkast for tiden. Egentlig ikke noe problem med matlysten (må bare være litt forsiktig og ligge rolig så det ikke kommer i retur), det er bare litt problem for meg å være på kjøkkenet å lage den (løper på do ørten ganger av luktene osv). Men nå har jeg jaggu bestilt meg Dollypizza med rømmedressing (skjønn det den som kan, jeg som egentlig er dårlig) og det var HIMMELSK! Levert på døra! Half'n'half med Hello Louis og Thaisommer...

Hva er deres favoritter!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, Dollypizza var det eneste som fristet meg også i begynnelsen av svangerskapet da jeg var kvalm og kastet opp...Veldig glad i caramba(?) vi da, men nå får jeg slik halsbrann av den:( Dessverre har Dollysjappa her gått konk, så nå blir det vel ikke slik god pizza på meg framover :s *snufs!*

Beste pizzaen synes jeg, så var nesten så riene satte inn etter at jeg i panikk leste av Dolly hadde gått konk i lokalavisa :o

Skrevet

*Ler*

Det er merkelig hva som er ok å spise altså. I går var jeg kjempesulten (men dårlig) og lå bare og fantasterte om alt jeg hadde lyst å spise hvis jeg bare hadde orket å reise meg fra sofaen, hehe... Enkel (men dyr *grøss*) løsning i dag, da :o) Må jo få i litt næring så jeg orker å dusje :o/

Leit ikke riene satte i gang da, hvis ikke det var for lenge siden! :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...