Mommy 3 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Nå er magen min så stor at den har sprukket. Har fått en rød strek midt over magen på ca. 2 cm bredde og ca. 20-25 cm lang. Det svir/brenner og magen er helt nummen. Har noen fått det samme? Eller har noen noen tips? Dette er ikke godt akkurat...får nesten litt hetta! Skal jeg kontakte sykehuset? Er i uke 37.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 er dikke bare diise berømte strekkmerkene da? de kan være vonde å faktisk blø av og til..
treengler:):):) Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 hei jeg vet alt om stoooooooooooooooooooooooooooor mage er hele 130cm venter trillinger jeg er bare 164cm høy legene ler når de ser jeg kommer de har ikke sett så stor mage på lenge ....så strekkmerker har jeg fått på magen........... noen er ganske vonde men det er ikke farlig :)
loppelaura Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Huff det hørtes ikke godt ut, selv har jeg mye strekk merker men de er tynne, kanskje bare ett par millimeter brede.Du kan jo oppsøke lege å la han/hun se på magen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå