Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14020514&sid=xz6cbatnpwi113616&WT.svl=Link bare tenkte pcer..ps, svømmebasseng?
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2008 synes bare det var rart det ikke sto tlf nr, men de skal kanskje være hemmelig?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Krisesenter oppgir neppe tlf-nr om de ikke må? Og adresse er uaktuellt. Det er mange barn som kommer med mødrene sine til krisesenteret, det er sommer og fint - hvorfor ikke et svømmebasseng? Synes ikke det var noe rart i annonsen jeg iallefall.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 nei det er sikkert bare jeg som er rar
lille_Harepus Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Syntes det begynte veldig seriøst men, det siste avsnittet får meg til å bli veldig skeptisk. jeg tro ikke det er seriøst.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 I utganspunktet reagerte jeg ikke på annonsen, men på ordlyden i teksten...
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 Ikke misforstå meg, Hvis annonsen er seriøs er det ikke noe som er bedre, men noe som ikke stemte synes jeg..nei jeg vet ikke
Prinsemammaen Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Den kunne være seriøs, men det siste avsnittet reagerte jeg på! Unnskyld meg, men hvilke krisesenter har behov for svømmebasseng, badstuer, steamdusjer osv???
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Nei, helt sjukt å tenke på at noen unner mishandlede barn og kvinner velvære!
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2008 Ja og så reagerte jeg på at møblene måtte være svarte..Burde jeg tips finn om denne? Dårlig hvis noen later som de jobber for et krisesenter altså!
lille_Harepus Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Trode krisesentere tok imot ting andre kunne avse. Har aldri vært med på at de har komt med en lang liste med ting de vill ha. Hvertfall ikke så detaljert som dette.. Badstu liksom?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Er det egentlig ditt problem? Kjipt om annonsen er ekte da.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2008 Nå har jeg masse å gi bort, men vil ikke gi til useriøse folk.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Møblene måtte jo ikke være svarte da. Det står tresort som kan males, altså - et treSLAG som kan males Jeg tror ikke det er tull, og jeg syns ikke det med steamdusjen var så merkelig heller. Det er jo enklere å finne ut ved å ta kontakt med dem, enn å spekulere her inne, etter min mening..
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 Denne er kansje litt stygg, men kansje det er et krisesenter for fine fruer? ;-) Synes det er litt rart...ville sjekka litt rundt jeg ja....det skal gå ann...feks sjekke med politi, de skal jo ha nr på krisesentrene tror jeg...skepsesisme er sundt i dagens samfunn....det er endel ludendreidere rundt om...
*Kleopatra Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 Skeptisk... Vil tro et krisesenter hadde en mer "proff" annonse, uten masse skrivefeil. Og badstuovner, manillamøbler og steamdusj?! Nei, hadde nok ikke gitt noe til dem.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 Tror nok dette er reinspikka lureri dessverre, ingen krisesenter har så dårlig økonomi og dessuten så gir kommunene penger til dem så de får driften til og gå forsvarlig rundt.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. juli 2008 Jeg reagerte bare på at listen var så nøye oppramset. Ikke noe stygt ment, men jeg trodde de ble glad for alt de fikk? Playstation 2 og 3? Holder ikke Playstation 1?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #20 Skrevet 2. juli 2008 Gjør de det altså? Her hvor jeg bor er krisesenteret i konstant pengemangel, og driften har stått i fare flere ganger. De måtte stenge på julaften, en av de mest "risikable" dagene i året, fordi de ikke hadde økonomi til å holde tilbudet ved like. Jeg syns ikke det er rart at de må basere seg på velvillighet for å overleve. Annonsen er klønete skrevet, men om jeg hadde noe å gi bort ville jeg tatt kontakt - og etterpå vurdert om det virka seriøst.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har allerede sendt de en mail Tribal=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå