C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 om barnet kommer før termin. Er det for at da begynner de regne permisjonen fra dagen barnet blir født på da? På en måte mister man jo ikke tid fordet (om jeg skjønner det rett) for du får jo like lang tid med barnet, bare at du kanskje må ut i jobb 2-3 uker før planlagt og barnet er yngre? Eller er jeg helt på jordet? Usikker her nå...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Du mister av "dine" uker dersom barnet blir født før termin. Dersom barnet blir født etter termin, mister du tid med babyen... så sånn sett er det jo bedre å føde et par dager før termin, enn to uker over... :S Så dersom du skulle føde tre uker før termin, mister du ikke permisjonstid med barnet.
Puppesnuppa Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 I denne tråden finner du kanskje noe som gir svar på spm dine: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136200568
Herkules Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 jaggu fikk jeg ikke siste ordet i den "debatten" i tråden du viser til. Ser ut som folk forsto det for det kom ikke mer frem og tilbake etterpå Så jeg henviser bare til det jeg skrev i fjor jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå