Gå til innhold

Hvorfor mister man perm.tid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

om barnet kommer før termin. Er det for at da begynner de regne permisjonen fra dagen barnet blir født på da?

På en måte mister man jo ikke tid fordet (om jeg skjønner det rett) for du får jo like lang tid med barnet, bare at du kanskje må ut i jobb 2-3 uker før planlagt og barnet er yngre? Eller er jeg helt på jordet?

Usikker her nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mister av "dine" uker dersom barnet blir født før termin. Dersom barnet blir født etter termin, mister du tid med babyen... så sånn sett er det jo bedre å føde et par dager før termin, enn to uker over... :S

 

Så dersom du skulle føde tre uker før termin, mister du ikke permisjonstid med barnet.

Skrevet

jaggu fikk jeg ikke siste ordet i den "debatten" i tråden du viser til.

 

Ser ut som folk forsto det for det kom ikke mer frem og tilbake etterpå:)

 

Så jeg henviser bare til det jeg skrev i fjor jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...