AccidentalMum Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Bare 9 dager, ett tall... shait. Er klar men ikke utålmodig, har det helt glimrende og fortsatt ingen plager eller vondter utenom det normale. Så nå drar jeg på hytta. Kommer han så kommer han. Kommer han ikke så får jeg vente litt til:) Er det litt som eksamensnerver? At de kommer i det du setter deg ned og må gi fra deg mobilen? For jeg er nesten litt for rolig... Og jeg gruer meg ikke heller. Damene jeg slekter på sier det er det morsomste de har gjort, de ville heller født en gang til enn å ta blodprøve. Det er så mange som er fødeklare her, er det noen mentale triks jeg kan gjøre så jeg kommer dit? hehe
Herkules Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Var på hytta da det startet sist jeg:) Det er ikke noe problem. Nå er du litt nærmere termin enn jeg var, men jeg gruet meg heller ikke og var heller ikke fødeklar. Koste meg med stor mage i bikini på bygga og badet hver time ÅÅÅÅ nå fikk jeg tilbakelengsel etter forrige fødsel og sommeren 06:) Kos deg på hytta og lykke til med fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå