Gå til innhold

Dårlige venner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har venner som krever at jeg alltid skal komme til de, hjelpe de med det meste, stille opp og stå på for de hele tiden. Men får jeg noen gang noe igjen? Nei, ikke en liten dritt engang. Jeg gjør alt for at de skal bli fornøyde - hjelper de med å finne på ting, penger, husvask, kjøring hit og dit, osv. Men når jeg ble syk og sårt trengte hjelp, da stilte de ikke opp i det hele tatt. Jeg fikk ikke tak i de på tlf engang. Og gjorde jeg noen gang det så "hadde de ikke tid".

Vi hadde en stri tør ifjor sommer der jeg sa akkurat hva jeg mente med deres oppførsel. Da var det JEG som ble den store stygge ulven som var sååå slem mot de. De kan jo gjøre og si akkurat hva de vil, samma om det sårer eller ei. Men når JEG gjør noe slik fordi jeg er lei av å finne meg i alt, så rotter de seg sammen og aldrer om meg, og lager et lite helvete for meg. Hva skal man med slike venner??? Tror ikke jeg vil kalle de venner engang lenger... men jeg har ingen andre, fordi alle mine gode venner bor så langt unna her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* "tørn" - skulle det stå

Skrevet

Og * "sladrer om meg"...

Tastaturet henger seg opp...

Skrevet

Skikkelig gode venner ja. Høres kjent ut, jeg har også noen sånne. Jeg er god å ha når de har problemer, men er det omvendt så er det plutselig så travelt med alt mulig.

Jaja, eneste løsning er å slutte å ta kontakt med dem tenker jeg. Prøve å finne noen nye venner i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...