Gå til innhold

Kan noen gi meg tips om en LETT og GOD vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips?? Den jeg har nå er svær og tung. Når kan de forresten begynne å bruke sportsvogn? (hvis ryggen kan legges flatt må det vel kunne gå ann fra de er ganske små eller.....? Guttungen er snart fire måneder. :-) Takker for svar. Har helt glemt hvordan vi gjorde med førstemann. Haha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har teutonia spirit s3 og er veldig fornøyd. Kjempelett og trill, og enkel å håndtere :)

Skrevet

Har brio happy med light teleskop understell og kan virkelig anbefale den! Ligger babyen på noe mykt (lammeskinn/pose) kan man nok begynne å bruke den ganske så tidlig vil jeg tro.

Skrevet

Jeg har en teutonia mistral, ryggen kan legges helt ned og man kan endre kjøreretning, mye lettere og like god som simo duo vogna mi.

Skrevet

EasyWalker Sky er av de letteste vognene på markedet. Sportsdelen veier bare 9 kg, og vogna er veldig god å trille. Sportsdelen har full liggestilling, så den kan man starte med ganske tidlig.

Skrevet

Bugaboo Cameleon, er kjempefornøyd med den (men den funker best hvis du bor i by og ikke triller mye på grusveier og denslags), er kjempelett å manøvrere og veier under 10 kilo totalt. Bar baggen men snuppa oppi opp 4 etasjer i går uten å bli andpusten engang :)

Skrevet

Jeg har teutonia mistral er veldig fornøyd med den!!

Har brukt den uten bag siden guttungen var 3 mnd, går kjempefint det :)

Skrevet

har teutonia S3 og er kjempe fornøyd med den! kjempe lett å trille, legge sammen å manøvrere. har den til gutten vår på 4mnd. har bare pose oppi, siden ryggen kan legges helt ned. sitte rettningen kan man snu på. helt genial=)=)

Skrevet

Teutonia spirit s3 her også, og superfornøyd!!

Skrevet

Oth er super, kan fint ebgynne med sportsvognen

Skrevet

casualplay s4.. kjempefornøyde vi :o)

Skrevet

Vi har Teutonia Mistral, og den er kjempegod å kjøre, og er lett :) Enkel å slå sammen, og tar ikke for stor plass i bilen. Og supert med at man kan skifte retning uten å snu vogna =)

Skrevet

vi har også teutonia mistral.... super vogn å trille. lett og enkel... enkel å slå sammen og tar liten plass i bilen :o)

supert med å snu kjøreretningen på et blunk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...