Gå til innhold

morgengave til mannen....tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vet ikke hvor mye du har tenkt å legge i det,

men jeg kjøpte ihvertfall digitalt videokamera.

Så fikk jeg en kamerat til å filme bryllupet med det,

og levere det i resepsjonen på hotellet vårt sent på kvelden.

De pakket det pent inn, og leverte det sammen med frokosten

dagen derpå. Det slo ihvertfall an :0)

Skrevet

Jeg skal gi min en tattovering han har så lyst på=)

Litt utenom det vanlige men vet han ønsker det=)

Om det blir for dyrt for meg i denne omgang og jeg får tak i et ikke så dyrt videokamera så blir det kanskje det her også;)

Skrevet

Min kjære skal få gitar! HAns store lidenskap. Han har hele livet ønsket seg DEN gitaren, så gleder meg til å se ansiktsuttrykket når han åpner gaven..

Jeg ville anbefalt å kjøpe noe som din kjære liker og har interesse for. Ikke fokuser på at det skal være så himla romantisk, dersom din kjære får noe han virkelig ønsker seg, så er jo det romantisk :)

Nå spørst det hvor mye penger du vil legge i det også. vet noen kjøper konsertbilletter, ferieturer, gavekort på diverse o.l

Hadde faktisk tenkt på tattovering jeg også, men det fikk han da han ble pappa, da ble den oppbrukt :)

Skrevet

Ny klokke. Mannen min har klokkedilla. Han har ikke så mange, men kunne nok gjerne tenkt seg flere. Er liksom mannens "smykke". Spesielt å ha en som man husker som morgengave-klokken.

En billig variant er å ta smakfulle, men litt lettkledde bilder av en selv som man fremkaller til en kalender. Da ville jeg brukt en god venninne til å ta bildene hvis du ikke går for studiobilder som er litt dyrt.

Vi har ikke planlagt bryllupsreise, så det hadde også vært artig gave dersom pengene strekker til.

Skrevet

vi har bestemt oss for å ikke kjøpe noe til hverandre, rett og slett fordi vi har flytta og kjøpt oss leilighet!

Tenkte heller å investere i noe sammen, til leiligheten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...