Gå til innhold

er så drit lei mamma sin oppførsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer med små spydige kommentarer til både meg å andre i familien hennes,akkuratt så hu ka si hva hu vil,men andre kan ikke si noe til henne før hu blir sur..

jeg vet aldri hvor jeg har henne,å har hu en dårlig dag så skal d ingenting til før hu glefser å er spydig..

hu tror hu er så mye bedre enn andre ofte,å sier hva andre skal gjøre å ikke ,men å se seg selv,nei d klarer hu ikke..

blander seg oppi barneoppdragelsen min,uten å se på seg selv,hva hu gjør..hu er jammen meg ikke perfekt hu heller..men hu ser mye lettere andre enn seg selv..

er så lei av at hu tror hu kan behandle både meg å søsteren min som hu vil..å jeg tør ikke si fra til hu alltid for jeg vet d blir bråk,å hu blir usakelig å barnslig..

sånn har hu alltid vært..hu er kreps ..å de er søren meg ikke lette å ha med å gjøre..

hu er ikke alltid sånn så dette..men det topper seg bare for meg av og til..

å d verste er..at jeg hører at jeg er lik mamma når jeg kjefter på ungene mine..å kjenner jeg blir kvalm av meg selv..fr jeg VIL IKKE bli sånn så henne..!!!jeg er livredd for d..å gjør alt jeg kan for å ikke bli sånn..men av og til ser jeg henne i meg ..å d skremmer meg så..:(

jeg jobber veldig hardt med meg selv,for å unngå dette,men d er ikke like lett nå når jeg er gravid,å horminene styrer meg:(

jeg har faktisk gått så langt at jeg har fått henvisning til en psykolog ,mye pga mamma..å andre ting seff..men jeg vil gjøre alt jeg kan for å være en bedre mor enn d mamma har vært for meg..å søsteren min..

dette ble langt ,sorry d..men d var godt å få d ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, dette er akkurat som at jeg skulle skrevet det samme om MIN mor... føler meg deg, og håper at ting retter seg for deg og dere. Jeg orker ikke legge ut om min mor engang. Kjenner at jeg bruker for mye energi på det - for det sliter meg helt ut. Forbanna oppførsel på de mødrene våre altså.

Skrevet

godt å høre at jeg ikke er alene..hva er d med disse mædrene egentlig som tror de kan behandle ungene sine som de vil..

nedlatende å fordomsfulle mot sine egne barn..sårende rett og slett..

å forstår godt at du ikke vil legge ut om det for d tar faktisk mye energi fra en..

jeg håper bare ikke jeg blir sånn selv..

å har bare så lyst å si alt jeg mener til hu..men kan jo ikke d..

Skrevet

Høres ut so meg og mora mi, dette. Det pussige er at jeg faktisk savner henne likevel, nå som hun er borte.

Skrevet

mor mi e kreps å hu e fantastisk, ikke dra alle under en kam....

Skrevet

neida drar ikke alle under en kam..

men jeg kjenner mangen krepser å av erfaring er faktisk ikke krepsene så lette å ha med å gjøre..ikke d at stjernetegn har så mye med saken å gjøre..men d er litt spesielle ..men d er to sider av krepsene og..hadde hu hatt litt mer av d så krepse mannen har så hadde d nok vært bedre..men d er en annen sak ..å bare mine tanker..

Skrevet

Jeg er kreps, og jeg er et helvete å ha med å gjøre :-D

Skrevet

hehe å?hvordan d?

Skrevet

Du beskriver min mor også.

Enkelte har null sympati.Spesielt for sine egne døttre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...