Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Ungen på snart 11 måneder holder på å drive sin stakkars mor fra vettet!!!!!!!!!!!!!!!! Hun er blitt et mareritt å legge, både på dagen og kvelden. Jeg kan ikke gå fra rommet hun er i for da begynner hylinga, sutring fra morgen til kveld, krever underholdning HELE tiden!! Dette har pågått i flere uker nå! AAARRRRGGGHHHH!!!!! LITT frustrert bare..... Si at det går over!!! :O/
m@mm@ :-)til to gutter:-) Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Huff...ø. Dette kjenner jeg igjen fra første mann. Måtte bare sette grenser jeg og la han skrike. Gikk til vogna eller senga hvert 4 min m sutt og så gikk d bedre og bedre for hver soving og hver dag som gikk, Nå sover han ikke om dagen lenger, men legger seg kvart over sju hverdag uten problemer. Og d er deillig. HAn er 2 1/2 nå. Lykke til!
2 hjertegull :) Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Ja, det går over.. Vil tro det er denne separasjonsangsten det snakkes en del om her inne.. Hun er bare redd for å bli alene.. Det går over.. Men mitt beste råd, er å ikke gi henne noe å bygge angsten på, hvis du skjønner hva jeg mener.. Ta angsten hennes på alvor, å ikke elt henne alene.. Mulig det går fortere over da, uten at jeg vet det sikkert.. Løkka te
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå