Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Her går det ikke ett minutt uten at ett eller begge barna MÅ være borti meg på noe vis. De henger ALLTID på meg. Mangler de noe eller? Gjør deres barn det? Når jeg mener henger så betyr det heng rundt halsen, kysse, kose, klemme.. HELE tiden. Tror de er litt sjalu på hverandre så de prøver virkelig å spise meg opp. et er godt med kos, men av og til er det liksom bare ALT for mye. Jeg kan ikke engang reise meg uten å ha barna hengende rundt halsen og foten samtidig...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Sånn fysisk henger ikke eldste på meg lenger, men måtte gud forby at jeg forsvinner ut av synsvidde!! Minsten henger på meg, han krabber oppetter beina mine HELE tiden!!
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Mine to barn henger på meg hele tiden og vil kysse, klemme kose.. skulle faen meg tro de var underernært på kjærlighet! Tviler jeg sterkt på sånn som de henger på meg til enhver tid!
*Minnie Mus* Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 mine også. Går jeg på do skal de faen meg opp på fanget da også!! Låser jeg døra står de utenfor og skriker he he...
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Det er nok mine barn du har!! Jeg ammer mens jeg sitter på do HVER dag.. hahaha Mulig han liker skitlukten min? Ingenting lukter så godt som mammas skitlukt..hahahahaha
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Jenta mi på 3 har vært sånn ei stund nå (hun er enebarn frem til februar). Ikke hele dagen, heldigvis, men i perioder. Feks i går satt vi ved stuebordet og spiste middag og da lente hun seg inntil meg og klappet meg på armen og kysset meg (med ketchupmunn på hvit genser) på skulderen og skulle kikke meg veldig i øynene. Er vi på besøk og hun er litt sjenert prøver hun å krype INN i meg føles det som. Det er jo forsåvdit koselig at hun vil kose, men guuuud så noia jeg får av og til, nesten klaus! Men blir det for mye får hun klar beskjed "jeg sitter HER og du sitter DER - du kan ikke være oppå meg når vi spiser/er på besøk/sitter i sofaen". Så holder hun seg jaffal der ei stund ;o)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Det hender jeg har ei i hver legg her ha...eller hengende over skuldrene...hehe.... De er veldig kosete av seg..og det er koselig det...litt slitsomt av og til da...så da prøver jeg å avlede og finne på noe annet, det funger godt...
ღhælgelainnღ Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Når jeg henter barna i barnehagen, kommer de begge alltid løpende og vil klemme og kose meg, ekte gjensynsglede kan man si! Når vi kommer hjem, er ofte minste frøkna veldig klengete. Klamrer seg fast til benet mitt, skal løftes og koses med. Hun er snart 2 1/2 år, så hun begynner å bli litt tung å bære på. Hun vil også veldig ofte kose fanget som hun sier, altså sitte på fanget og kose, spesielt mot kvelden når hun begynner å bli trøtt. Som regel syns jeg dette bare er koselig og søtt, men noen ganger føles det nesten så jeg ikke får puste. Hun klamrer seg fast til meg som en liten klegg. Er nok mest de dagene hun har vært i barnehagen og ikke sett meg på ei stund. I helgene er det ikke så mye.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 I skrivende øyeblikk har jeg en slik diskusjon med 4åringen som vil sette heeelt inntil meg, helst oppå, og jeg får spader Det hjelper ikke å si at jeg sitter her og du der for her er jeg den mest sterkeste magneten i hele verden. Jeg tiltrekker meg barn og der forblir dem!
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Har bare en på halvannet, men han henger ikke på meg nei... Jeg henger vel heller på han, haha Merker han blir lei all kyssinga og kosinga mi HELE tiden, men jeg klarer ikke la være, han er så nydelig at jeg vil spise han opp! Noen ganger smiler han og ler når jeg koser på han, men andre ganger er det bare "nei!" så dytter han meg bort! Kan skjønne han da - han har det vel sånn som deg
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Kjenner følelsen :oS Du får henge igjen - slenge deg over h*m og kysse og kose og kile og alt det der og se om h*n får spader også *fnis* Neida, men hva med en liten "ferber" på området? Sette h*m i stolen ved siden av (eller setet bortenfor i sofaen) og sette h*m tilbake hver gang h*n prøver seg? Og forklare hvorfor (at du ER glad i h*m men at man må kunne sitte litt hver for seg også)?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 ...og holde ut ei stund (hvor lang tid kan det kanskej ta - et kvarter?) til h*n skjønner poenget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå