Princen min Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hvilket merke,og hvor mye gir dere,og tid på dagen?? Bruker nan mme.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 De finnes vel fra 4 mnd. Vi startet med å blande litt i grøten av og til, fra 4 mnd. Etterhvert fikk han et beger frukt enten til lunsj eller etter middag. Det var vel fra ca 5-6 mnd tror jeg. Både Hipp og Nestlé har gode fruktmoser.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Vi begynte med smaksprøver litt før han ble 4 mnd. Han elsker det. Får fra 4 mnd i de fleste merker. Her er favoritten eple/banan mos fra HIPP. Gullet er 4 mnd idag og han spiser kanskje ett halvt sånt beger, gjerne når jeg spiser frokost, så er han liksom med i måltidet:-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Fra 4 mnd. bruker de ifra hipp nå.et halvt beger om dagen.På formiddagen. Skal snart begynneog lage selv:=)
Princen min Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Tid begynner der m middag da?? Skal den fruktmosen spises kald?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Fruktmosen skal spises kald (romtemperert) ja. Eller den kan blandes i grøt, da varmes den jo litt. Middagsglass kan du starte med når som helst. Om man introduserer grøt eller middag først gjør en som en vil. Men det kan være greit å ta én ting om gangen. Så når man f.eks har 1-2 etablerte grøtmåltider som går greit kan det være på tide å innføre middagsglass.
Monica&Emma Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 begynte med fruktmos nå, snuppa er 4 1/2 mnd gammel. Bruker den fra HIPP som er fra 4 mnd alder I tillegg til maisgrøt da God, den!
Princen min Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2008 Ja kan mna foreksepel ha middag på førmiddagen,fruktmos på ettermiddagen,og grøt til kvelds?????? Er min første så¨har igrunn ikke så peil )...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Ser du har spurt i flere innlegg om middag. Hva mener du er middag? Middagsglass eller grøt? Min gutt får ikke midag før han nærmer seg 6 mnd. planen min for om ca 2 uker er. frokost;mme m/velling. Formiddag;grøt + mme Fruktmos evnt sviskemos pga hard mage. ettermiddag;mme kvelds; grøt og mme. Og vann nå somsommeren kommer:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå