Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært hyggelig å snakket med noen som har opplevd dette,noen jeg kan dele tanker osv med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje jeg formulerte meg litt rart??:)

Skrevet

Eh,ja forsto ikke dette helt.

Prøv igjen:-)

Skrevet

fødselen min satte i gang for litt over en uke siden,men de klarte å stoppe den,babyen fikk lunemodning. osv

jeg lurte på om noen andre har opplevd dette??

Skrevet

japp

Skrevet

ja har vært der selv.

skjedde meg i uke 33. kom inn med kraftige rier og ble lagt til ctg. etter en kort registrering ble jeg lagt inn og fikk en modningssprøyte i benet. jormødrene var stort sett inne hos meg å de snakket mye med meg. en liten stund etterpå fikk jeg rie dempende tabletter. disse skulle stoppe riene å det hjalp etterhvert. fikk kun lov til å ligge rolig og gå på do den dagen. ingen ting annet.

Hadde endel vondt utover kveld å natt å var redd det skulle begynne igjen. Morgenen etter fikk jeg ny registrering og en til lunge modningssprøyte. fikk beskjed om at jeg skulle prøve å gå litt den dagen, men ikke i trapper osv. men fikk lov til å finne mat selv. fikk endel vondt og veldig nedpress etter jeg hadde vært litt oppe. å fikk bare beskjed om å legge meg ned.

gudsjelov var det ikke noe pa gang igjen. men kynnerne var der gjemt over. men det skremte meg ikke siden de snakket så mye med meg hele tiden. fikk etterpå innvendig ul. og livmorem\n ar påvirket.

¨

dagen etter fikk jeg noen timer permisjon for å se om jeg tålte dette. hadde to ctger den dagen og jenta hadde det fint. men hadde mye vondt. tilbake på sykehuset etter permen så var det bare å legge seg å slappe av.

Dagen etter fikk jeg lov til æå reise hjem på en betingelse at jeg måtte være helt i ro. ligge mest mulig.

så etter ctg reg underlivsundersøkelse og snakk med leger å jm fikk jeg reise. har siden dette hatt mye vondt. å har til tider sterke rier, har nå 2 cm åpning- med det har ikke skjedd noe mer.

Bare vært innlagt to ganger da de trodde fødselen var igang. men er i uke 37 nå og det har ikke skjedd noe mer enda:)

bare sterke kynnere og rier som kommer å går men ikke blir rehgelmessige.

det var min historie- det var vanskelig når jeg var oppi det. men takket være samboer og gode jordmødre følte jeg meg trygg:)

Skrevet

har blitt stoppet 3 ganger nå. like forferdelig hver gang. å lungemodningen blir aldri mere behagelig

Skrevet

tusen takk for at du delte historien din med meg,jeg trengte å høre at noen andre hadde opplevd det også på en måte.

og at du nå er i uke 37 er jo kjempe flott,det var positivt.

jeg har i mine tidligere svangerskap alltid født fortidlig,

den ene gangen mistet vi dessverre og andre gangen gikk det veldig bra.

men merker nå hvor mye det preger meg,livredd for å miste igjen,hver dag han holder seg i magen er en fornøyelse!

Skrevet

hvilken uke har du kommet til?

har du tatt flere kurer med lungemodning?

jeg har hatt en kur med dette nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...