Gå til innhold

Avent tutekopper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har endelig begynt å drikke av tutekopper:)

men det er et lite hull det lekker av på avent tutekoppen..

noen som vet hva jeg gjør galt?? er sikker på at jeg har satt den sammen riktig.. hmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har spurt om dette en gang før, men fikk ikke så mange svar. Jeg har også samme problem med aventkoppen. Tror ikke vi monterer den feil, men det skyldes at hun blåser litt inn i tuten. Eller så ser det det vannet som ligger mellom ventilen og tuten som renner ut når hun slutter å suge. I dag prøvde jeg Dr Browns tutekopp for første gang og den lekket ikke ut av luftehullet. Dessuten tror jeg hun "drakk" mindre luft og jeg tror det er lettere å suge ut av den.

Ellers tror jeg aventkoppen kanskje ikke lekker så mye når de blir litt flinkere å drikke av den.

Skrevet

Vi har samme problemet, har brukt tut-kopp nå i 4-5 mnd og har hadd det samme problemet hele tiden.

Nå bruker vi Tuppeware sin kopp, er kjempefornøyd

Skrevet

Brukte Avent sin før jeg også, men har gått over til Bambino sin - pga samme problem som deg. Den er mye finere, og lekker ikke i det hele tatt =)

Skrevet

Når de er så små får de ikke til å få en jevn strømning med drikke gjennom avent sin tutkopp å da kan d komme litt ut luftehullet. Men d er kun når de drikker. jenta mi er nå 10 mnd og nå kommer d ikke ut noe :)

Skrevet

Gutten til venninna mi ville ikke drikke av avent når han var 1 1/2 år fordi den var så tung å drikke av. Her har vi tatt av den plasttingen under slik at det strømmer jevnt. Blir jo litt søl i begynnelsen, men nå er hun 8mnd og kjempe flink med koppen sin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...