Gjest anouschka with Love Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Går nå i permisjon uten lønn siden barnehagen starter 18 august og foreldrepengene gikk ut 15 juni. Regnet med at de nesten 30 000,- fra skatten skulle komme inn...så kom det et brev om at jeg var en av de heldige som får det utbetalt 15 oktober. Ingen lønn... Så nå sitter jeg å venter på bidraget som kommer inn 1. (privat avtale) fra en som alltid betaler i tide...Men nei -ikke noe bidrag heller Nå skal sønnen avgårde med Norwegian om noen timer for å møte bestefar i Hellas. Må betale ledsageravgift etterpå (skal få lånt det også...) Har en far som unndrar nesten 3 lapper i måneden også. F*** Gått opp 100 000,- i lønn fra høsten (det er jo noe å se frem til!) Hva i himlans navn skal læres av dette??? Jeg skal ALDRI betale for mye skatt igjen Jeg skal ha en FET oppspart konto i reserve fremover Jeg skal ALDRI beregne farsbidrag inn i inntekt for det ser ikke ut til å kunne forventes Sterk blir man i det minste. Og mye å lære av dette MEN nå kom alt på en gang! GIRLPOWER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå