Gå til innhold

dere som er fra stavanger/sandnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor går dere å tar tidlig UL? vet om mamastork, men har lyst å gå en plass der jeg kan få bilde me meg hjem :) noen som har noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia. Gå på Mamastork! Fantastiske mennesker :D Jeg var i går og fikk med bilde i hånden og hun brente også ut to bilder jeg fikk med på en cd. Absolutt å anbefale :)

Skrevet

Fikk forresten time dagen etter jeg ringte ;)

Skrevet

hvilke nr ringte du? fekk mobilnr av hun som tar UL, men har selvfølgelig klart å hive den vekk.. hvor langt er du på vei? jeg er bare 7+3, så d e vel ennå litt tidlig?

Skrevet

93836471. Hun som tar telefonen heter Sigrid :)

Jeg er akkurat 9 uker på vei i dag. Hurra! Fikk se et lite foster som beveget seg, helt fantastisk! Var på ul i går - så var da 8+6.

Første gang jeg var på ul var i slutten av uke 5. Da hadde akkurat hjertet begynt å slå, så det var jo kjekt å se noe som levde der inne. Men ellers var det ikke spesielt spennende...

Du bestemmer selv når du vil gå, men til lengre du klarer å vente til mer aktivitet er det der inne :)

Det kostet forresten 500 kr :) Billig i forhold til andre plasser som ligger på rundt 1000.

Skrevet

har ringt å fått time mandag 14.juli, då e eg 9+1 :-D

tok du innvendig elr utvendig ul? hu sa at d va store sjangser å konne se d utvendig når vi var komt t uke 9, så håper jeg slipper å ta innvendig :)

Skrevet

Så kjekt å høre :D

Jeg tok først utvendig, men da gikk det ikke an å se så mye. Men jeg hadde vist bakovervendt livmor, så da var det vist vanskeligere å se noe...

Etterpå tok hun innvendig, og dette ga mye bedre resultat :D Så tydelig fosteret som lå og sprellet :D Og det var ikke ubehagelig i det hele tatt. Hun stikker ikke et kamera langt opp i kroppen ;) Hun stikker bare en "passe tykk" stav rett "innenfor" hvis du skjønner. Uansett - ikke vondt i det hele tatt :) Du blir mye mer opptatt av det du ser på skjermen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...