HokusPokus&Filiokus Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Når lille prinsen skal på ferie med besteforeldrene sine i en uke! Og så, om ikke det skulle være nok, skal han til faren sin i to uker etter det.. Men han er jo stor gutt nå, og trenger ikke mamman sin hele tiden. -snufs-
mor_til_2_84 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Nå kan du jo virkelig prøve å omfavne muligheten til å tenke på bare deg selv! Skjønner godt at det er sårt når lillegutt er borte så lenge, men prøv å se det positive i det, at du nå kan bruke masse tid til deg selv. Både mor og barn har godt av litt tid fra hverandre. Tenk så godt det blir å få han hjem igjen etter 3 uker da. Han kommer sikkert til å savne mamman sin litt og vet du.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 så fælt!! jeg skal også det men jeg får ha han en uke i mellomtida da. han er en uke hos bestemor og en uke hos pappan, så en uke hos meg og en hos pappan igjen.. men det er kjempelenge likevel!!!! gruer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå