Gå til innhold

Hvordan står d til me Tromsøjentene pr. 02.07.08?


Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som har termin i september...

Hvordan står d til?

Tenkte å lage en lenke her slik som de har på juni, juli klubben. Håpe du hiver deg med.

Jeg har termin den 21.sept, og har 81 dager igjen t termin. Håper d går fort. Har begynt å få en rimelig stor mage..

Har bare en dag igjen på jobb før vi tar fellesferie derifra. Tror ikkje jeg blir å begynne igjen når den er over i begynnelsen av august. Jobber som førskolelærer i barnehage, og synes allerede at d er veldig tungt.

 

Fint om vi kunne få til noen treff snart.. ka med mandag fomiddag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Hiv mæ med her æ også :)

 

Har termin 13. september, e egentlig glad det enda e noen mnd igjen :) e mer avslappanes å babyen inni enn utpå :P da blir det så sinnsykt mye arbeid og så lite søvn....

og så e det jo så praktisk å bære den med sæ rundtomkring uten å bruke arman ;)

 

men , det skal jo selvfølgelig bli kjempekos med baby da!

 

Hadde vært veldig koselig med et nytt treff snart, æ jobbe fullt helt til siste uka i august så får ikke mulighet til dagtreff, men e med på et eventuelt kveldstreff!

 

Tuddelu

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du hiv dæ me å prate litt.. ser veldig frem t å få ut babyen... har veldig stor mage, og merker jeg blir fort sliten.. også e d tungt å snu seg i sengen. er jo så spendt på å se kem d e som romstere der inne..

 

æ har lagt ut kveldstreff, men tenker å vente med neste siden oppmøte har vært veldig dårlig..kun tre stk som kom forrige gang. tror mange har reist på ferie ol. la ut et dagtreff på mandag, men da kom d bare to. Dette tar seg nok opp når fellesferien er over...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og her er jeg1 har termin 4.sept. Skulle ha vært på BIM-treff siden februar, men er jo så ufattelig treg av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svare her inne æ.Er helt dødt fra tromsø jentn inne på aug...

Har send dæ en post romjulskos.

 

Har termin 17 aug,men satse sterkt på å få før...

Kommer til å bli en laaaang sommer dette...

 

Har lagt ut treff på le cafe på jekta øst på tirsdag kl 13.

Håpe nån av dokker kommer da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor koselig at du svarte her pusekatta. så du hadde skrevet på bim treff siden at du var så lei.... e sjøl litt lei, spess de dagene kor magen e så ufattelig oppblåst. men æ e jo veldig takknemlig for å være gravid samtidig. e no gla for at sommeren ikkje har vært så varm i nord til no. ser at søringene slit ganske mye me varmen..

bare å komme på treff, første gangen kan være litt "Skummel". men d går fort over for vi blir å ta godt imot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia der...

 

Trur vi må ha mange treff nu fremover for og få tia til og gå altså;)

I aug begynner jo lillemannen i barnehagen så da e æ me hver dag omså hehe.. E så koselig og være på treff atte... Ellers håpe æ alt e bra med dæ og magen romjulskos.. Skulle jo egentli ha utvekslet nr.. E jo så skjeldent her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei no har æ kommet hjem fra ferie i sverige. har kjøpt en del babyutstyr, så no e vi klar. magen e så høyt oppe at d skal bli godt å få ut babyen.. enn dåkker andre kor d står til. hatt ferie eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dåkker!

 

Kjenne mæ igjen me d me magen romjulskos, min e på sitt aller høyeste denne uka ifølge nettsia her, d forklare kofførr d presse sånn på opp mot brøstet :-P

 

Æ har jo da min egne termin beregna til 30. august (UL-termin e 26.aug), og om han slæktes på mora så e han en sånn som tar livet me ro og kommer litt på etterskudd, så æ trur egentlig at æ får en september-baby, så fant ut æ sku joine september-folkan like greit også ;-)

 

Bynt å bli litt hoven om kveldan no førr tia, håpe ikke d blir mer og mer, men heller at d går over igjen :P

 

Vi får satse på å dukke opp på kveldstreff neste uke, æ går ut i permisjon 5. august så da blir d kanskje tid til mer treff når d begynne å nærme sæ :) E jo offisielt høygravid i dag da, men heldigvis så føle æ mæ ikke som d ;-) E ellers ikke helt klar for at babyen skal komme sånn praktisk, men blir fantastisk å bli kjent me han når han kommer :))

 

Henriette foreslo å utveksle nr. d kan jo være en idé, så slepp vi å følge me her inne støtt og stadig for dem som ikke gjør d.

Mitt nr. e 415 48 999. E gjerne me på å gjøre anna enn kafé æ da, gåtura og svømming og sånt e æ veldig me på hvis d e nån andre som har lyst å hive sæ på no sånt ;-) (Æ og ei venninna skal sykle på fisketur i dag og sove i telt i natt, veldig spent på formen i mårn etter å sove på liggeunderlag, hehe..... )

 

Kos dåkker masse me magan og iallefall d som skjer inni magan så ses vi kanskje på treff snart! E jo ei stund sidn man har gådd på d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Har hatt ferie i 4 uker og skal tilbake i jobb over helga. Er spent på hvordan det går, men ska være flink til å si ifra om jobben bli for tung. Jeg/vi er nå i uke 29 i svangerskapet og formen er upåklagelig. Sure oppstøt (spesielt ved sengetid og når jeg bøyer meg fremover)og halsbrann er de plagene jeg har. Termin 29 sept.

 

Har det meste i orden av babyutstyr..

 

Hørtes trivelig ut med telt/fisketur Lykkelig 85!

 

Jeg og knøtte skal på Bukta lørdag å høre på Åge Aleksandersen og Kent! Må bare utnytte den tida vi har nå til å være kulturell og friluftsmennesker :-)

 

Tror jeg skal komme meg på kveldstreff til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

kor bra at d e flere som har hevet seg på denne tråden..

no e æ ganske sliten etter hele 3 dager m bukta festivalen.

utrolig bra festival. blir vel ei rocke jente(?) som kommer ut om et par måneder.. glede mæ masse t å c ho.. blir helt vanvitti hærlig..

ho holdt sæ veldig rolig under konsertene, men da kent spilte "kjærleken ventar" ga ho mæ et hardt spark.. va litt søtt da..

 

ellers så går d no faktisk veldig bra her i gården..

 

va akkurat i sverige på ferie, og måtte stoppe å shoppe når æ ikkje fikk setet nok langt bak. va på ikea å handla barneseng. på barnas hus kjøpte vi elektrisk bryst pumpe og baby sitter.. har fått to søppelsekker med klær t babyen hos noen venninner..

E SÅ KLAR NO..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lykkelig 85.

har du vært på treff før?

klare ikkje å huske dæ.

ka d va du hete?

 

skal også prøve å komme mæ på treff på onsdagen, men e litt usikker enda. har en samboer som skal på sjøen, og d blir muligens onsdagen. får bare ta d som d kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann sveisann dåkker :)

 

kor arti at dåkker jenten rocka Bukta i helga :) sjøl har æ sotte på verandaen på kvaløysletta og hørt litt på det vinden dro med sæ over :P

 

Skulle veldig gjerne ha kommet på treff no til uka, men min mann e også på havet no :( så da må æ ta med 2,5 åringen...ho syns nok ikke Gründer e så arti....

 

Kor arti at du har fått handla så mye Romjulskos :) det e jo litt av sjarmen med den siste ventetida.... og ikke minst muligheten til å handle baby-stæsj på Ikea (misunnelig)

har fått shoppa litt på nett da..men blir jo ikke det samme som å handle "live"... eneste målet no e å få sydd mæ en bæresele (meitai) for æ regne med en kolikkunge til..og da blir man fort sliten i arman.. :P

 

Kos dåkker videre med (stor)magan :0)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluen!

 

Æ sett no her å ligne mer og mer på ei forankringsblåsa i Nordsjøen...go` og rund, med andre ord!!Hehehe!

 

Stort sett alt e klart tell babyen kommer, det skal bli deilig å få holde ho i arman mine! No e det jo heldigvis ikkje lenge igjen ( 7 Uke)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Var på Grûnder sammen med en kollega.. Det var vår første gang på BIM treff. Det var Romjulskos som hadde bestilt bord :-) Var veldig hyggelig og det frister til gjentagelse! Får se hvordan det blir til uka og BIM treff.. Ska prøve meg i jobb igjen etter ferien og er spent på hvordan min energi er etter en arbeidsdag.

 

Bukta-lørdag var en fin opplevelse! Både jeg og knøtte rocka til Åge og Kent :-)

 

Gleder meg så veldig til å få knøtte i arman mine, men synes at tida går litt sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romjulskos, æ va på treff på Aunegården, trur d va i April... Så d e jo ei stund sia kan man si :P Men da hilste æ på dæ, men ikke rart om du ikke huske mæ, for har ikke vært så hyppig på treff nei :P

Men tenkte æ sku komme på onsdag etter jobb da... Har hatt 2 uke ferie og skal jobbe 2 uke no før æ går i permisjon, håpe d går bra d da...e jo så trøtt :P Ustoppelig me søvn :P

 

Vi snakkes på onsdag på Gründer sikkert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes d e så artig at vi begynne å få til en ordentlig prate tråd her inne.. folk har vel kommet fra ferie og tar seg mere tid til å være her inne..

 

ja d va skikkelig drit bra på bukta festivalen... synes danko jones, dum dum, åge og kent va best... madrugada kom like etter... har ikkje nåkka forhold t raga rockers, og kan ærlig innrømme at æ ikkje kjente igjen en låt fra dem..

 

i går va en varm dag, eller ka dåkker synes? æ hadde alle vinduene på lufting. ser ut som d blir varmt i dag også.. men skal for all del ikkje klage, d e enda ikkje ubehagelig...

 

kor har dåkker vært på ferie da?

 

vet enda ikkje korsen d blir me treff på onsdag, men kommer sikkert på treff om d blir uka etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka med hjemmetreff? Æ kunne godt ha tenkt mæ å ha ett treff her hos oss ( hiv jo ut mannen da) Ka dokker sei tell det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe koselig me hjemmetreff.. men kan ikkje før neste uke da. hvis mannen drar på sjøen onsdag mårra hadde æ tenkt mæ på treff onsdag kl 17 på Grunder. reise bort på fredag og blir t tirsdag, men etter d e æ me.. bra intiativ...

 

kor bor du pusekatta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e me på hjemmetreff, syns d blir mer koselig/personlig enn å treffes på café (føle æ går nok på café :P ), så kjør på pusekatta :-)

 

Marianne_5, d va veldig koselig me telttur ja ;) Og graviditet ingen hindring anna enn at luftmadrassen blei Littegranne smal for breie mæ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi va på treff på Grunder i ettermiddag, d va veldig koselig. vi var 6 som kom.. me termin fra aug, sept og okt.. vi snakket om et nytt kveldstreff på egon onsdag neste uke.. skal jeg legge ut et treff eller hadde du tenkt å ha treff hjemme hos deg pusekatta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...