Gå til innhold

Hvordan står d til me Tromsøjentene pr. 02.07.08?


Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som har termin i september...

Hvordan står d til?

Tenkte å lage en lenke her slik som de har på juni, juli klubben. Håpe du hiver deg med.

Jeg har termin den 21.sept, og har 81 dager igjen t termin. Håper d går fort. Har begynt å få en rimelig stor mage..

Har bare en dag igjen på jobb før vi tar fellesferie derifra. Tror ikkje jeg blir å begynne igjen når den er over i begynnelsen av august. Jobber som førskolelærer i barnehage, og synes allerede at d er veldig tungt.

 

Fint om vi kunne få til noen treff snart.. ka med mandag fomiddag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Hiv mæ med her æ også :)

 

Har termin 13. september, e egentlig glad det enda e noen mnd igjen :) e mer avslappanes å babyen inni enn utpå :P da blir det så sinnsykt mye arbeid og så lite søvn....

og så e det jo så praktisk å bære den med sæ rundtomkring uten å bruke arman ;)

 

men , det skal jo selvfølgelig bli kjempekos med baby da!

 

Hadde vært veldig koselig med et nytt treff snart, æ jobbe fullt helt til siste uka i august så får ikke mulighet til dagtreff, men e med på et eventuelt kveldstreff!

 

Tuddelu

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du hiv dæ me å prate litt.. ser veldig frem t å få ut babyen... har veldig stor mage, og merker jeg blir fort sliten.. også e d tungt å snu seg i sengen. er jo så spendt på å se kem d e som romstere der inne..

 

æ har lagt ut kveldstreff, men tenker å vente med neste siden oppmøte har vært veldig dårlig..kun tre stk som kom forrige gang. tror mange har reist på ferie ol. la ut et dagtreff på mandag, men da kom d bare to. Dette tar seg nok opp når fellesferien er over...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og her er jeg1 har termin 4.sept. Skulle ha vært på BIM-treff siden februar, men er jo så ufattelig treg av meg!

Lenke til kommentar