Gå til innhold

Jeg har født...! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld kom endelig lillejenta vår til verden :)

Hun er verdens nydeligste lille frø.. ;)

47 cm og 3525 gram.

Fødselen var hard, det sto på en god stund, og jeg måtte klare meg uten smertestillende hele veien. Men, NÅ er vi ferdige..! :) Deilig, deilig. Lillejenta har sovet siden hun kom til verden nesten, bare mamma som ikke har tid til det ;)

Fødselshistorie kommer etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så kjemp kjempe masse... godt å endelig ha henne i armene kan jeg tro... :)

Skrevet

Gratulerer så mye med lillejenta.

Skrevet

Gratulerer med lillejenta :) Så koselig! Lykke til med den lille.

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Skrevet

Gratulerer så masse, kose deg mye!!

Skrevet

åååå gratulerer så mye!! Endelig:) da var du 7 dager over sant? da satser jeg på at jeg får i morgen;) hehe. Kose deg masse med tulla de:))

Skrevet

Et lite spørsmål bare. Tror du at du hadde født hadde d ikke vært for at du ble strippet? var det det som satte det hele i gang tror du? jeg vil og..:/

Skrevet

Millie+bebi overtid-Det kan jo være at det var derfor det skjedde, men jeg har hørt at man må være moden for at de vil strippe deg. Nå vet jeg jo ikke om du er moden eller noen ting, men håper det kan være til hjelp. Har også hørt om noen som har blitt strippet som det ikke har skjedd noe spesielt med og omvendt. Sikkert ikke ønskesvaret ditt men skjønner du er lei.

Skrevet

jeg vet ikke om jeg er moden..Legen min sjekker ikke dette og vil heller ikke strippe meg så.. Nå har jeg ikke flere timer hos henne. Har time til overtidsvurdering på kk på tirsdag. da er jeg tolv dager over. Vil jo gjerne føde før den tid men..tror ikke noe på at jeg gjør det.

Takk for svar:)

Skrevet

Har du prøvd sex, stimulering av brystvortene? Spise sterk mat etc..Jeg vet ikke om det har noe å si men jeg pøste på med masse forskjellig krydder enda jeg ikke liker det dagen før min jente ble født. Men skjønner deg så utrolig godt at du er lei av å gå gravid nå og spesielt nå som det er så varmt ute. Og forresten ananas er jo vanndrivende ;)

Lykke til!

Skrevet

Har prøvd d meste. men sex lyst har jeg ikke og stimulering er så kjedelig..vet ikke om jeg tror på at noe av det der funker visst baby ikke er klar liksom.. Noe det ikke ser ut som han er. tullegutten! Derfor jeg tenker at stripping hadde vært løsningen nå liksom..Visst jeg er moden som du sier.Men kan vel ikke bare reise opp på kk og kreve og bli strippet heller. da ler de meg vel opp i trynet:P.

tusen takk for det:)

Skrevet

Nei ikke vet jeg..kjedelige greier å gå å vente...! i alle fall når man er på overtid. Han har vært der inne lenge nå :)

Skrevet

millie+baby:

Omn det var strippinga som trigget fødselen vet jeg jo ikke helt, men tror at det hadde effekt ja. Det hele startet jo med murringer kvelden jeg ble strippet :)

Legen som undersøkte meg mente jeg var moden, hadde 1-2 cm før strippinga. Det skal nevnes at jeg og gubben hadde oss endel runder i senga før dette, og jeg tror dette hadde en effekt på selve modningen.

Jeg ønsker deg masse lykke til, håper du slipper å vente lenger nå...!

Fødestøv sendes din vei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...