Piamin Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Siden det er salg denne uken på Hansen og Dysvik tenkte jeg at det er på tide å handle inn litt. Men hva velger jeg? Knerten kommer 23. aug... Og en dyne til vogn og en til seng? Skal babyen ha pute?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg hadde kunstfiber til å begynne med til snuppa som nå er 3, men kjøpte dun som jrdyne. Absolutt mest fornøyd med dun (vi voksne har også gått over til det nå) - mye mindre klamme nå enn tidligere. Men se til at det er litt skikkelig kvalitet også - regner med de kan mye om dette i butikken )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Forresten trenger du ikke babypute. Snuppa vår har pute nå, men den er helt flat )
Mrs. Bouquet Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Jeg liker best dundyner og puter. VI bruker også en tynn pute til babyen for å gi bedre sirkulasjon rundt hodet og nakken, og for å forebygge flatt bakhode. Sykehusene går mer og mer over til å anbefale pute.
Makko med to små gutter Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har kjøpt en dyr fiberdyne (alt er relativ, ble jo ikke rakafant akuratt) til senga, og en billig fiberdyne til vogn. Jeg har valgt fiber ene og alene av den grunn at jeg er veldig allergisk mot dun selv. Det er veldig stor forskjell på fiberdynene og, Har en fiber vinterdyne av høy kvalitet hender at jeg ikke gidder å bytte den med sommerdyna da jeg sjelden svetter i den (vanskeligere å holde jevn temp med sommerdyna jeg bruker nå).
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Fikk anbefalt dundyne, så kjøpte det både til seng og vogn. Relativt dyrt da, men verdt pengene å kjøpe skikkelig med en gang. Kjøpte også en tynn/flat pute som de anbefalte. Det er nesten ikke pute engang,kun som et lite håndkle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå