Gå til innhold

Mange timer søvn får dere hver natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi legger oss ca 01.00 og står opp 08.00, så her blir det ca 7 timer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger oss vanligvis rundt 23 og står opp mellom 06 og 07. Sovner aldri med en gang så det blir kanskje 6 timer.

Skrevet

5-6 timer... Men ikke akkurat sammenhengende siden lillejenta våkner annenhver time..

Skrevet

Om jeg skal på jobb: 5 timer

Ellers: 6 timer ca.

Skrevet

samme her. Mulig med en matbit på vesla rundt fire. Hun har den siste uken begynt å sove rundt, to mnd i går. Så jeg håper det holder :)

Skrevet

Alt fra 6 - 10 timer. Jeg må ha minst 8 for å fungere, så blir det netter med lite søvn må jeg ta det igjen.

Skrevet

Tilsammen ca åtte, avbrutt av en amming på natten. Sover godt. Men noen ganger finner lillemann det for godt å være våken seks, lys våken- da blir det ikke så mye søvn. Legger oss i 11 tiden.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg legger meg for seint, ca ved midnatt, og starter dagen mellom 7-8...

Skrevet

6-9 timer

3,5 mnd gammel

Skrevet

I natt sovna jeg vel i 4 tida..la meg i 1tida tror jeg...våkna kl 7...så fra 3-5 timer er vanligst...alt for lite...en skjelden gang lengre....legger oss ofte tidlig.....i 22 tida....da ligger jeg fort våken i 4-5 timer...kjedelig

Skulle helst sovet 7timer i døgnet....sukk...høres ut som luksus..legger til at ungene sover her....jeg som er problemet selv..hehe

Skrevet

3-4 timer.Aaaaaltfor lite.

Skrevet

legger oss mellom 22 og 02, våkner mellom 6 og 9.. så alt ettersom hvilken dag det er og hva som skjer den dagen... men jeg trenger minst 6 timer, klarer meg på 4, men har det best med 8 hehe...

Skrevet

Legger oss ca 23 og blir vekt mellom 6 og halv 7, så 7 - 7 1/2 time søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...