Alba44 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Lillegutt har alltid fått middag ca 15 og grøt ca 18. I og med at han spiser det meste av det vi spiser og mannen er hjemme fra jobb ca 17, så tenkte jeg å gi grøt ca 15 og middagsmat ca 18. Så koselig å spise middag sammen i ukedagene også. Ikke bare i helgene. Noen som har erfaringer med det?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Vi spiser middag sammen rundt kl 18 og har gjort det siden vesla var rundt året. Hun var uansett lei av grøt, og da hun begynte i bhg og jeg i jobb så ble det mer gunstig tidsmessig sett også. Det er den fineste tiden vi har sammen synes jeg :-)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Vi spiser middag sammen rundt 17-18 hver dag. Har gjort det siden hun var ca 1år. Hyggelig med litt kvalitetstid sammen hver dag
Alba44 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 Ja, veldig hyggelig å spise sammen ) Har gjort det i mange uker nå ( ferie og pappaperm.), og vil gjerne fortsette med det. Tidligere har jeg ofte laget 2 middager på en dag. Mildt sagt litt dumt :-P
Molait Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Er jo ikke hjemme før 16:30-17:00... Spiser frukt og youghurt i bhg rundt halv tre. Han har en matboks med par blingser så han blir mett da. Spiser middag når vi kommer hjem og har laget den. Om vi får til middag halv fem-fem, får han gjerne ei skive eller noe rundt 19-19:30. Har middag hver dag stort sett:) (har en til på 10 år da..)
En liten mamma Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Hos oss har vi laget regel om at middag alltid skal spises sammen. Jeg er ferdig på jobb til litt forskjellige tider på dagen, så vi har lagt middagsmåltidet til kvelden. Så jenta vår får middag til kvelds, og det fungerer veldig greit. (Nå som vi har sommerferie har vi ofte middagen klokka 15, da får ho brødskive til kvelds -Hedda er like fornøyd med begge deler.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå