heisand? Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 hvilken bør jeg velge? må ha full liggestilling og enkel og grei til å ha med på flyet
Mage Mi Sa Jo Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 dette lurer jeg også på hvilken trille er lett og praktisk med full liggestilling slik at vi kan ta med på reiser? er jo så mye å velge i men mye har ikke full liggestilling.
MintCondition Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Vi kjøpte en Carena Lieback i fjor da vi var på ferie med vår 1 1/2-åring, den fungerte fint. Hjulene er små og puslete, og egner seg ikke godt på grus eller sand eller brustein, men der vi var var det mest asfalt så Full, eller ihvertfall netsen full (husker ikke helt..) liggestilling, og kalesje. Kostet vel 799,- på Barnas Hus den gangen.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Vi har en slik TFK Buggster. Den er hvilestilling som ikke er full liggestilling, men det er bra nok for vår på snart to år. God å trille, lett i vekt + å slå sammen. Minus med den: -dyr -bare hvilestilling (minus om dere krever full liggestilling) Pluss med den: -en drøm å trille -lett i kg (såvidt 7) -lett å slå sammen og opp igjen
♥sjiga♥ Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 http://www.babyshop.no/babyshop/frontend/files/flashkampanje/sommerkampanje/flash.html#/12/ hva med denne. det eneste minuset jeg ser er at den har veldig små hjul. men sånn til ferie er den sikkert grei. ikke så dyr heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå