Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #27 Skrevet 2. juli 2008 barna mine har navngitt de selv til: hans tiss heter tissn og hennes tiss heter tissa, ellers går det i rumpe på bakdelen deres. disse ordene bruker også vi voksne nå også når vi snakker om vår egne private deler, ganske morsomt hvordan vi har plukket opp språket til ungene:)
Edelweis Skrevet 2. juli 2008 #29 Skrevet 2. juli 2008 vi sier tissrompa om og rompa. ser ikke på det som tullenavn jeg da, har vokst opp med at det er det det heter selv, og har ikke fått noe unaturlig forhold til kroppen min fordi som mange er så redd for. er vel litt dialektstyrt det der tror jeg. ellers blir det vel tissen og rompa om det er gutt i magen da! =)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #30 Skrevet 2. juli 2008 Det heter faktisk ikke tissen. Prøv å slå opp på tissen i et medisinsk leksikon. Lykke til. Tisserompa er jo helt tilbakestående.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #32 Skrevet 2. juli 2008 Her kommer voksne mannen inn på legekontoret. Det svir i tissetassen. Hmmm
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #33 Skrevet 2. juli 2008 tilbakestående? hvordan kan du si det? alle har vel en egen form for slengnavn på kjønnsorganet. hadde vi skulle fulgt medisinsk ordbok hadde vi måttet si vagina, testikkler og penis til barna, er det så mye bedre? jeg synes det blir unaturlig og si, så må vi vaske vagina litt også til jenta mi.. unnskyld altså..
Edelweis Skrevet 2. juli 2008 #34 Skrevet 2. juli 2008 det er snakk om barn da. ikke voksne mennesker. så vidt jeg vet så er voksne i stand til å skille ut hva man kaller det når en snakker til voksne, som f.eks legen. fordi om jeg vokste opp med tissrumpe og rumpe så vet jeg jo at det ikke heter det nå. men jeg kommer ikke til legen å sier at det klør i anus heller, jeg sier rumpa, fordi om anus er det medisinske utrykket for det. det er skillnad på voksne og barn.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #35 Skrevet 2. juli 2008 anonym 16:32, for alt det du vet, er dette startet av en mann på 59 med en sykelig trang til å se hva småbarnsmødrene kaller kjønnsorganene til barna sine. Sykt.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #36 Skrevet 2. juli 2008 Tissen og rumpa, som de fleste andre her inne... Samme om jeg hadde hatt jente... Gutten min sier selv tiss og "ompa"...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #38 Skrevet 2. juli 2008 Vi sier musa til jenta og kuken til gutten. Og rompa til begge.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #39 Skrevet 2. juli 2008 Tisseluren og rompestompen for det meste... Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå