*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg til å berolige meg med at kroppen enda kan komme i gang av seg selv... jeg er 8 dager på overtid idag, og føler INGEN tegn til fødsel nå:-/ Jeg har liksom en følelse av at dette skjønner ikke kroppen min så mye av.. jeg ble sjekket innvendig på termin dato og var moden og 2 m åpning.. ble sjekket igjen for noen dager siden og var veeeldi myk oig moden sa jordmor og hadde noen gode 3 cm åpning.. Føler derfor at hvis kroppen min hadde skjønt hva den skulle gjøre, hadde jeg vært i fødsel nå... hehe... (ja jeg vet en kan gå me åpning lenge!) Men nå føler jeg at jeg bare sitter å venter på å bli satt i gang til neste uke.. noen som har kommet igang ganske lenge etter termin UTEN å bli satt i gang?? (ønsker å komme i gang av meg selv og ikke me medikamenter;) ) :-D
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2008 p.s ikke 8 dager på overtid, men 8 dager over termin....
trebarnsmamma84 Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 eg var 4 dager over termin...ikkje så lenge då men..kroppen ordna opp sjølv... vennina mi fødte 12 dager over uten å bli satt i gang.
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 ja, hadde det bare vært 4 dager;) Hehe...(sier jeg nå vettu;) ) Men 12 dager over ja, hørtes mer realistisk ut i dette tilfellet, hmm... huff... men det er hvertfall bedre enn å måtte bli satt i gang... :-D
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Jeg gikk 10 dager over termin med første uten å bli satt i gang, før kroppen "ordnet opp"
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 det er jo godt å høre at det er mulig hvertfall:) Jeg krysser fingrene hardere og hardere for hver dag... men håpet begynte å dø ut litt når jeg ikke føler lillegutt har det travelt i det heeeele tatt, hehe..
Nr3påG3jenter:) Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 12 dager gikk jeg over sist, hade time til og bli satt igang den 13 dagen men kroppen ordnet selv!! Lykke til og håll oss oppdatert!!
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2008 *håpe håpe* :-D takker så mye og i like måte... jeg skal holde dere oppdatert vettu:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå