Gå til innhold

født over termin?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg til å berolige meg med at kroppen enda kan komme i gang av seg selv... jeg er 8 dager på overtid idag, og føler INGEN tegn til fødsel nå:-/ Jeg har liksom en følelse av at dette skjønner ikke kroppen min så mye av.. jeg ble sjekket innvendig på termin dato og var moden og 2 m åpning.. ble sjekket igjen for noen dager siden og var veeeldi myk oig moden sa jordmor og hadde noen gode 3 cm åpning.. Føler derfor at hvis kroppen min hadde skjønt hva den skulle gjøre, hadde jeg vært i fødsel nå... hehe... (ja jeg vet en kan gå me åpning lenge!) Men nå føler jeg at jeg bare sitter å venter på å bli satt i gang til neste uke..

noen som har kommet igang ganske lenge etter termin UTEN å bli satt i gang?? (ønsker å komme i gang av meg selv og ikke me medikamenter;) )

:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

p.s ikke 8 dager på overtid, men 8 dager over termin.... ;)

Skrevet

eg var 4 dager over termin...ikkje så lenge då men..kroppen ordna opp sjølv...

vennina mi fødte 12 dager over uten å bli satt i gang.

Skrevet

ja, hadde det bare vært 4 dager;) Hehe...(sier jeg nå vettu;) )

Men 12 dager over ja, hørtes mer realistisk ut i dette tilfellet, hmm... huff... men det er hvertfall bedre enn å måtte bli satt i gang... :-D

Skrevet

Jeg gikk 10 dager over termin med første uten å bli satt i gang, før kroppen "ordnet opp" ;)

Skrevet

det er jo godt å høre at det er mulig hvertfall:):) Jeg krysser fingrene hardere og hardere for hver dag... men håpet begynte å dø ut litt når jeg ikke føler lillegutt har det travelt i det heeeele tatt, hehe..

Skrevet

12 dager gikk jeg over sist, hade time til og bli satt igang den 13 dagen men kroppen ordnet selv!! Lykke til og håll oss oppdatert!!

Skrevet

*håpe håpe* :-D

takker så mye og i like måte... :) jeg skal holde dere oppdatert vettu:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...